- Autobild.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Keturių durų Mercedes kupė prieš septynerius metus nustebino pasaulį. Šiandien beveik kiekvienas prestižinių automobilių gamintojas savo gamoje turi panašų modelį.
Efektingos priekinės grotelės, ilgas variklio dangtis, ryškios kėbulo briaunos ir žemas siluetas – antros kartos Mercedes CLS neseniai pasirodė ir Lietuvoje. Tikras kupė modelis – sėdima gerokai žemiau, nei tą pačią platformą turinčiame E klasės Mercedes, šoninių durelių stiklai be rėmų, žema stogo linija. Šiam automobiliui Europos šalių “Auto Bild” skaitytojai skyrė daugiausiai balų per “Auksinio vairo” konkursą, o statistika teigia, kad net 64 proc. pirmos kartos CLS pirkėjų automobilį rinkosi dėl išvaizdos.
Stilingas ir galingas
Kokybiškos salono apdailos medžiagos – poliruotas medis, oda, o aliumininės detalės lyg juvelyro rankų darbo. Priekyje erdvu, bet dėl žemo stogo reikia gerokai pasilenkti sėdant, o aukštaūgiams ant galinių dviejų atskirų sėdynių virš galvos truks erdvės. Nors kojoms vietos tikrai užteks, priekinių sėdynių (suprantama, su vėdinimo ir masažo funkcija) nugarėlės turi įdubimus, skirtus gale sėdinčiųjų kojoms. Nuožulni bagažinė pakankamai talpi – 520 litrų, o už 1817 litų galima užsisakyti nulenkiamas galines sėdynes. Ateityje Mercedes planuoja gaminti ir į koncepcinį Shooting Brake automobilį panašų universalą.
Visi CLS modeliai komplektuojami su “7G-Tronic” automatine pavarų dėže. Bandytas 350 CDI dyzelinis automobilis turi 265 AG 3.0 V6 variklį, pasiekiantį įspūdingus 620 Nm nuo pat 1600 aps./min. Iki 100 km/h “dyzeliukas” įsibėgėja vos per 6,2 sekundės, o dėl milžiniško sukimo momento pagreitis atrodo dar didesnis. Lauke girdėti būdingas Mercedes dyzelio kalenimas, bet į saloną prasiskverbia vos girdimas solidus variklio darbo garsas. Važiuojant užmiesčio keliais CLS 350 CDI degino vos 6,4 litro, o mieste – iki 8 l dyzelino 100 km kelio! Įspūdingai mažos sąnaudos beveik 5 metrų ilgio ir 1800 kg (durys, sparnai ir variklio dangtis pagaminti iš aliuminio) sveriančiam galingam automobiliui.
Svarbiausia saugumas
Į naująjį CLS, kaip ir į E klasės Mercedes, galima užsisakyti aktyvią “Airmatic DC” pneumatinę pakabą, kuri papildomai kainuoja 5870 litų. Ji užtikrina gerą posūkių įveikimą, bet dėl to komfortas nenukenčia. Saugiau prie vairo jaustis padeda “Active Blind Spot” ir “Active Lane Keeping” sistemos – pirmoji signalizuoja apie nematomoje zonoje esančius automobilius, antroji stebi, kad vairuotojas neišvažiuotu iš numatytos trajektorijos: jei kelio ženklinimo linija kertama neįjungus posūkio signalo, apie tai praneša vibracija į vairą, o automobilis gražinamas į eismo juostą.
Nors E350 CDI sedanas su serijine įranga kainuoja net 45 907 litais mažiau, yra gerokai erdvesnis ir labiau praktiškas, jis neturi tos auros ir žavesio, kurį spinduliuoja naujos kartos CLS modelis. Puiki saugos įranga, galingi, bet taupūs varikliai, talpi bagažinė – jei tik kišenė leidžia ir dairotės ne tik prestižinio, bet ir sportiško automobilio, verta susimąstyti apie CLS.
Tai mums patinka
Brandus charakteris. Antroji karta gerokai patobulėjo.
To mums trūksta
Erdvės gale. Kupė forma reikalauja kai kokių aukų.
Tai mus nustebino
Galingas, bet ekonomiškas. CLS degalų sąnaudos stebėtinai mažos.
Išvada
Naujos kartos CLS gerokai subrendo. Akį traukia stilinga išvaizda, į automobilį montuojami galingi, bet taupūs varikliai, o visi modeliai komplektuojami su “7G-Tronic” automatinėmis pavarų dėžėmis. Automobilis, kaip ir dera Mercedes, yra ne tik komfortiškas, bet ir pakankamai azartiškas, juo galima važiuoti tikrai energingai.
Techniniai duomenys
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Eismo sąlygas naktį sunkins rūkas
Penktadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, įspėja Automobilių kelių direkcija. 16 val. duomenimis, dėl dulksnos ir silpno lietaus didžiojoje Lietuvos dalyje magistralinių, krašto ir rajoninių kelių dangos buvo šlapios. Klaipėdo...
-
Į ekonomiškiausio titulą pretenduoja ir dyzeliniai, ir hibridiniai automobiliai3
Jau trečią savaitę vykstančiame konkurse „Metų automobilis 2014” vis didesnio šalies gyventojų dėmesio susilaukia ne tik pretendentai į „Tautos automobilį 2014“. Pastaruoju metu, kai degalinėse paliekamos sumos sudaro ...
-
Keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių ir Šešuolių gatvėse
Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad nuo lapkričio 21 dienos keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių, Šešuolių gatvėse. Iš Sidaronių g. ir Viršuliškių skg. išvažiavimai bus galimi deši...
-
Šiemet vilkikų sukeltiems eismo įvykiams atlyginti BTA jau skyrė 23 mln. litų
Ne gyvybės draudimo bendrovės BTA duomenimis, per 2013 m. 10 mėnesių vilkikų patiriamoms žaloms atlyginti bendrovė skyrė daugiau kaip 23 milijonus litų. O tai yra 5 procentais daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Vilkikų eismo įvyk...
-
Rytoj 10 Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių savanoriai dalins gerves ir tulpes4
VŠĮ „Savanorių centras“ rytoj Vilniuje rengs akciją „Labas rytas, Vilniau!“, kurios metu 40 savanorių dešimtyje Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių išdalins 3000 gervių ir tulpių. Pasak centro vadov...
-
Rekonstruos dar vieną transeuropinio tinklo kelio E77 ruožą
"Avesko kelių" įmonių grupei priklausanti kelių tiesimo ir tiltų statybos įmonė "Šiaulių plentas" už 32,867 mln. litų rekonstruos transeuropinį kelią Ryga-Kaliningradas. Automobilių kelių direkcija pranešė, jog...
-
Naktį eismo sąlygas sunkins rūkas
Trečiadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, perspėja Automobilių kelių direkcija. Be to, vietomis gali palyti, temperatūra kai kur nukris iki 0 laipsnių. 16 val. duomenimis, antradienį Telšių apskrityje bei Akmenės rajone magistralini...
-
Ar Kauno autobusuose ir troleibusuose – saugu?8
Statistika teigia, kad nusikalstamų veikų viešajame transporte mažėja. Vis dėlto visuomenę vis dar sukrečia ciniški chuliganizmo, vagysčių atvejai, o kartais net kraujo dėmės troleibuso salone. ...
-
Kelių direkcijos vadovas: pavasarį penktadalis kelių gali būti nepravažiuojami
Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas perspėjo, kad trūkstant finansavimo keliams, kitą pavasarį penktadalis šalies kelių gali tapti nepravažiuojami. Skirmanto Skrinsko teigimu, po 2009 metų ekonominės krizės metinis kelių finansavi...
-
Vakarinio aplinkkelio II etapas užbaigtas, projekto vertė – 211 mln. Lt
Vilniuje Vakarinio aplinkkelio II etapo statybos darbus, pradėtus prieš kiek daugiau nei dvejus metus, rangovams pavyko pabaigti šešiais mėnesiais anksčiau. Automobiliams nuo šiandien jau atverta šešių eismo ...