Liepsnų nulaižytas D. Matijošaičio rekordas

Panašu, jog prieš visus šio sezono startus Dainiui Matijošaičiui kelią perbėga juoda katė, nes šiemet dar nė vienose lenktynėse sėkmingai pasiekti finišo jam nepavyko, tačiau lenktynininko kraitį pildo greičiausų trasos įveikimo laikų rekordai.

Savaitgalį Estijoje vykusios „FastLap“ varžybos tapo pačiomis karščiausiomis lenktynininko D.Matijošaičio karjeroje. Pirmiausia dėl to, kad jo vairuojamas „Mitsubishi Lancer EVO“ pagerino šios trasos įveikimo rekordą (kauniečio pasiektas trasos įveikimo laikas 1 min. 14,825 sek) ir dėl to, kad praėjus keliolikai sekundžių, kai po „Lancer‘io“ ratais krito šis rekordas, krito ir pats „Lancer‘is“. Neatlaikęs lenktynių įtampos užsidegė bolido variklis.

Per šį sezoną tai jau nebe pirma nesėkmė, kai dėl „Mitsubishi“ gedimo D.Matijošaičiui tenka anksčiau baigti lenktynes. Anksčiau nei tikėtasi jos baigėsi pirmajame „FastLap“ Estijoje, nesisekė ir gimtajame Nemuno žiede, o šįsyk vėl nesklandumai Estijoje. Įdomu, kad abu kartus Parnu trasoje D.Matijošaičiui, prieš sugendant automobiliui, pavyko pasiekti greičiausią rato įveikimo rekordą.

Kolegų lenktynininkų būryje jau atsirado kandžių pastabų dėl sportininko pasirinkimo, tačiau panašu, kad pats lenktynininkas savo bolidui nėra toks griežtas, kaip aplinkiniai. „Automobilis Estijoje aiškiai parodė, kad yra greičiausias Baltijos valstybėse. Ir nepaisant to, kaip gali atrodyti pažvelgus iš šalies, mes su komanda esame teisingame kelyje“, – „Kauno dienai“ pripažino lenktynininkas.

D.Matijošaičio „Lancer“ pagamintas vos praėjusiais metais ir dar nėra nuvažiavęs pakankamai lenktyninių kilometrų. „Pagrindinis mūsų šių metų tikslas – išsiaiškinti visus šio automobilio trūkumus, kad ateityje galėtume džiaugtis greičiausiu automobiliu Baltijos šalyse“, – neprarasdamas ryžto kalbėjo pilotas. Jis pripažino, kad variklio gedimas buvo netikėtas, tačiau D.Matijošaitis sako, kad techninių šako sporto šakose tai kasdienybė.

„Genda ir kasdieniai automobiliai, o sportiniams bolidams tenkančios apkrovos yra kone šimteriopai didesnės“, – nesureikšmindamas automobilio gedimo pasakojo pašnekovas.

Apskritai šis lenktyninis sezonas lyg kvadratiniais ratais – kone visose šio sezono lenktynėse sportininką pavedė technika, o pirmą kartą „auto24Ring“ žiede turėjusiose vykti 1000 km lenktynėse komanda nusprendė nedalyvauti dėl konkurencijos stokos.

„Tikiuosi, jog artimiausiu metu visos problemos išsispręs ir vykdysime savo planą. Šiais metais aš stengsiuosi vairuoti kiek įmanoma greitesnę techniką, kuri yra Baltijos šalyse“, – šio, jau įsibėgėjusio, sezono planus įvardijo pilotas. Taip sportininkas tikisi greičiau tobulėti ir neprarasti praėjusį sezoną Europos LeMano serijos lenktynėse įgytų įgūdžių.

„Kuo greitesnį automobilį vairuoji, tuo labiau tavo akis ir visas organizmas pripranta prie tų apkrovų, kurias sukelia didelis greitis, tad persėdus į gerokai lėtesnį automobilį viskas pasidaro daugiau nei paprasta“, – tikino lenktynininkas. Jis paneigė ir tarp lenktynininkų sklandantį mitą apie niekuomet neišnykstantį meistriškumą.

„Visą gyvenimą turi mokytis ir tobulinti savo įgūdžius, nes konkurentai niekada nesnaudžia ir norėdamas būti jiems lygus, o svarbiausia – geresnis už juos, turi nesustoti tobulėti“, – tvirtino D.Matijošaitis.

„Kauno dienos“ skaitytojams jis pažadėjo, kad rekordas, kurį jam pavyko pasiekti praėjusį šeštadienį, ilgai neužsibus ir jis artimiausiu metu su tuo pačiu „Mitsubishi Lancer EVO“ tikisi pagerinti.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių