- Marius Eidukonis
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Panašu, jog prieš visus šio sezono startus Dainiui Matijošaičiui kelią perbėga juoda katė, nes šiemet dar nė vienose lenktynėse sėkmingai pasiekti finišo jam nepavyko, tačiau lenktynininko kraitį pildo greičiausų trasos įveikimo laikų rekordai.
Savaitgalį Estijoje vykusios „FastLap“ varžybos tapo pačiomis karščiausiomis lenktynininko D.Matijošaičio karjeroje. Pirmiausia dėl to, kad jo vairuojamas „Mitsubishi Lancer EVO“ pagerino šios trasos įveikimo rekordą (kauniečio pasiektas trasos įveikimo laikas 1 min. 14,825 sek) ir dėl to, kad praėjus keliolikai sekundžių, kai po „Lancer‘io“ ratais krito šis rekordas, krito ir pats „Lancer‘is“. Neatlaikęs lenktynių įtampos užsidegė bolido variklis.
Per šį sezoną tai jau nebe pirma nesėkmė, kai dėl „Mitsubishi“ gedimo D.Matijošaičiui tenka anksčiau baigti lenktynes. Anksčiau nei tikėtasi jos baigėsi pirmajame „FastLap“ Estijoje, nesisekė ir gimtajame Nemuno žiede, o šįsyk vėl nesklandumai Estijoje. Įdomu, kad abu kartus Parnu trasoje D.Matijošaičiui, prieš sugendant automobiliui, pavyko pasiekti greičiausią rato įveikimo rekordą.
Kolegų lenktynininkų būryje jau atsirado kandžių pastabų dėl sportininko pasirinkimo, tačiau panašu, kad pats lenktynininkas savo bolidui nėra toks griežtas, kaip aplinkiniai. „Automobilis Estijoje aiškiai parodė, kad yra greičiausias Baltijos valstybėse. Ir nepaisant to, kaip gali atrodyti pažvelgus iš šalies, mes su komanda esame teisingame kelyje“, – „Kauno dienai“ pripažino lenktynininkas.
D.Matijošaičio „Lancer“ pagamintas vos praėjusiais metais ir dar nėra nuvažiavęs pakankamai lenktyninių kilometrų. „Pagrindinis mūsų šių metų tikslas – išsiaiškinti visus šio automobilio trūkumus, kad ateityje galėtume džiaugtis greičiausiu automobiliu Baltijos šalyse“, – neprarasdamas ryžto kalbėjo pilotas. Jis pripažino, kad variklio gedimas buvo netikėtas, tačiau D.Matijošaitis sako, kad techninių šako sporto šakose tai kasdienybė.
„Genda ir kasdieniai automobiliai, o sportiniams bolidams tenkančios apkrovos yra kone šimteriopai didesnės“, – nesureikšmindamas automobilio gedimo pasakojo pašnekovas.
Apskritai šis lenktyninis sezonas lyg kvadratiniais ratais – kone visose šio sezono lenktynėse sportininką pavedė technika, o pirmą kartą „auto24Ring“ žiede turėjusiose vykti 1000 km lenktynėse komanda nusprendė nedalyvauti dėl konkurencijos stokos.
„Tikiuosi, jog artimiausiu metu visos problemos išsispręs ir vykdysime savo planą. Šiais metais aš stengsiuosi vairuoti kiek įmanoma greitesnę techniką, kuri yra Baltijos šalyse“, – šio, jau įsibėgėjusio, sezono planus įvardijo pilotas. Taip sportininkas tikisi greičiau tobulėti ir neprarasti praėjusį sezoną Europos LeMano serijos lenktynėse įgytų įgūdžių.
„Kuo greitesnį automobilį vairuoji, tuo labiau tavo akis ir visas organizmas pripranta prie tų apkrovų, kurias sukelia didelis greitis, tad persėdus į gerokai lėtesnį automobilį viskas pasidaro daugiau nei paprasta“, – tikino lenktynininkas. Jis paneigė ir tarp lenktynininkų sklandantį mitą apie niekuomet neišnykstantį meistriškumą.
„Visą gyvenimą turi mokytis ir tobulinti savo įgūdžius, nes konkurentai niekada nesnaudžia ir norėdamas būti jiems lygus, o svarbiausia – geresnis už juos, turi nesustoti tobulėti“, – tvirtino D.Matijošaitis.
„Kauno dienos“ skaitytojams jis pažadėjo, kad rekordas, kurį jam pavyko pasiekti praėjusį šeštadienį, ilgai neužsibus ir jis artimiausiu metu su tuo pačiu „Mitsubishi Lancer EVO“ tikisi pagerinti.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Iki motociklų sezono pradžios liko labai nedaug: kas laukia šiemet?3
Velykinį savaitgalį termometrais užfiksavus rekordinę šilumą, gatvėse jau galima išgirsti lengvą motociklų ūžesį. Dar nenupūtusių dulkių nuo savo plieninių žirgų, tai kviečia padaryti varžybų ir treniruočių motociklams organ...
-
Tradicinis kovotojų turnyras – galimybė sukaupti patirties
Klubai „Dainralfas“ ir „Naglis Gym“ surengė jau 20-ąjį turnyrą „Fighter Road“, skirtą kovos menų mėgėjams, norintiems sukaupti daugiau patirties prieš žengiant į aukštesnio lygio išbandymų rin...
-
Už Atlanto M. Alekną treniruojantis M. Saatara: Mykolas yra išskirtinis metikas4
Naktį iš sekmadienio į pirmadienį disko metikas Mykolas Alekna pagerino seniausią vyrų lengvosios atletikos pasaulio rekordą. 21-erių lengvaatletis vos daugiau nei pusę tūkstančio gyventojų turinčiame Ramonos (JAV) miestelyje, „Oklahom...
-
Dviejų įvarčių deficitą panaikinusi jaunių rinktinė iškovojo trečiąją pergalę iš eilės
Lietuvos jaunių iki 18 metų ledo ritulio rinktinė toliau žengia nesustabdomai pasaulio jaunių IB diviziono čempionate. ...
-
Kasmet pasaulyje – per 1000 sutartų varžybų: problema egzistuoja ir Lietuvoje
Praėjusią savaitę LKPB Kriminalinės žvalgybos mokymo centre Kaune vyko renginys, skirtas kovai prieš manipuliavimą sporto varžybose. ...
-
Dominuojanti sporto šaka uostamiestyje – plaukimas
Klaipėdoje gyvenantys vaikai ir jaunuoliai laisvalaikiui labiau renkasi ne krepšinį ar futbolą, kaip kituose šalies miestuose. Dominuojanti sporto šaka uostamiestyje – plaukimas. Praėjusiais metais mieste buvo beveik pusantro t...
-
Vilniaus oro uoste atidaryti olimpiniai vartai
Iki 2024 metų Paryžiaus vasaros olimpinių žaidynių likus 100 dienų, Vilniaus oro uoste atidaryti simboliniai olimpiniai išvykimo vartai. ...
-
Olimpinė ugnis pradėjo kelionę
Graikijoje, senojoje Olimpijoje esančioje deivės Heros šventykloje, vakar įžiebta 2024 m. Paryžiaus olimpinių žaidynių ugnis. ...
-
Estafetę iš jaunimo perėmė pagrindinė bokso rinktinė
Lietuvos jaunieji boksininkai iš Europos čempionato parvežė tris medalius, trofėjų bandys siekti ir pagrindinė šalies rinktinė. ...
-
Baidarininkas E. Ramanauskas apie pirmąsias savo treniruotes: iš pradžių nuolat tekdavo išsimaudyti
Olimpinės bronzos medalininkui baidarininkui Edvinui Ramanauskui šis laikotarpis neįprastas, tačiau malonus. ...