Į Lietuvą grįžęs A. Juknevičius: turėjome gerą treniruotę kitam Dakarui

  • Teksto dydis:

Tam, kad pasiektų Dakaro finišą, Antanas Juknevičius turėjo susitvarkyti su kiekviena problema, kuri netikėtai užklupo trasoje. Išbandęs savo ir lenktyninės technikos galimybių ribas, A. Juknevičius neleido Dakarui jo įveikti, priešingai – jis įveikė Dakarą.

2022-iais jau 13-tą kartą savo karjeroje. Šiuo pasiekimu lenktynininkas džiaugiasi kartu su šturmanu Didziu Zariniu, kuris po ilgo laiko į Dakarą sugrąžino ir Latviją.

Problemos nesutrukdė pasiekti finišo

Kirtęs dvyliktojo greičio ruožo finišo liniją, „Kreda“ komandos lyderis A. Juknevičius 13-ąjį kartą karjeroje galėjo džiaugtis įveikęs Dakaro ralio iššūkį. Jis šiemet buvo kaip niekad sudėtingas, nes problemų netrūko. Prologe neveikė GPS ir kelio knygos, todėl teko važiuoti, kur akys mato ir pavojingų vietų saugotis pasikliaunant tik intuicija. Kitą dieną lūžo reduktorius, todėl teko stoti ir įsijausti į mechaniko darbą, o pašalinus problemą – įveikti 120 kilometrų atstumą per kopas visiškoje tamsoje. Dėl itin vėlyvo starto kitame greičio ruože laukė startas už kelių dešimčių Dakaro lenktyninės technikos, tačiau tą dieną pavyko lenkti vieną varžovą po kito ir turnyrinėje lentelėje pakilti per 50 pozicijų.

Kai kerti paskutinio greičio ruožo finišo liniją, žinai, kad tu nugalėjai Dakarą, o ne jis nugalėjo tave.

Ir visa tai nutiko tik pirmosiomis Dakaro dienomis. Po jų „Kreda“ lenktynininkų duetui dar teko galimybė įsijausti į elektrikų darbą ir taisyti trūkusį generatoriaus laidą, vėliau trasoje patiems nusiimti kardaninį veleną ir pusašius bei sudėtingą trasą įveikti tik galiniais varomais ratais vietoj keturių. Dar reikėtų pridėti ir įveiktą beveik 300 kilometrų atstumą neturint nei vieno atsarginio rato, kilogramus dulkių, kuriais teko „pasivaišinti“ laukiant tinkamo momento lenkimui ir sunkumus važiuojant sunkvežimių provėžų „išmarginta“ trasa. Kiekvieną iš šių problemų įveikęs, lenktynininkas A. Juknevičius mėgavosi Dakaru ir jo kuriamu iššūkiu.

Antanas Juknevičius (G. Skaraitienės/BNS nuotr.)

Kaip vertina 2022-ųjų Dakarą?

„Kai kerti paskutinio greičio ruožo finišo liniją, žinai, kad tu nugalėjai Dakarą, o ne jis nugalėjo tave. Todėl kiekvieną Dakarą, kuriame pavyksta pasiekti finišą, aš vertinu gerai. Dakaras yra labai nenuspėjamas, jame tyko įvairiausi nuotykiai ir iššūkiai, todėl vienais metais rezultatas gali būti geresnis, kitais prastesnis. Toks jau tas Dakaras. Tai, kas nutiko pačioje pradžioje neišmušė mūsų iš vėžių. Mes pašalinome problemą ir važiavome toliau – tą patį kartodavome kiekvieną kartą, kai ištikdavo bėdos. O rezultatą iškovojom pasiekę finišą. Ir dar gerą treniruotę turėjom kitam Dakarui“, – sakė „Kreda“ komandos pilotas A. Juknevičius, pateikęs trumpą 2022-ųjų metų Dakaro vertinimą.

2022-ųjų Dakaro ralis sausio 1–14 dienomis trečią kartą vyko Saudo Arabijoje. „Kreda“ komandos lyderis – Antanas Juknevičius yra labiausiai patyręs lietuvis Dakaro lenktynininkas, įveikęs 13-ąjį savo Dakarą. Smėlynus ir dykumas laikantis savo stichija, Dakaro panku vadinamas lenktynininkas yra tris kartus pagerinęs Baltijos šalims priklausantį geriausią rezultatą automobilių kategorijoje. 2018-iais Antanas Juknevičius organizatorių oficialiai pripažintas Dakaro ralio legenda.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Jo,gera treniruotė

Jo,gera treniruotė portretas
ruskius buksyruoti ..Tfu tave,durniau.

Anonimas

Anonimas portretas
Pridurke Jukneviciau, i varzybas vaziuojama kovoti bet ne TREBIRUOTIS. Tokie zasinai kaip tu NIEKADA NELAIMI.

Jo,Antoška,

Jo,Antoška, portretas
patampei ruskius,laabai gera treniruotė,tfu ...
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių