Vašingtone susidūrusių orlaivių „juodosios dėžės“ tiriamos laboratorijoje Pereiti į pagrindinį turinį

Vašingtone susidūrusių orlaivių „juodosios dėžės“ tiriamos laboratorijoje

2025-01-31 11:40
BNS inf.

Tyrėjai ketvirtadienį iškėlė keleivinio lėktuvo, kuris ore virš Potomako upės Vašingtone susidūrė su kariniu sraigtasparniu, „juodąsias dėžes“ ir tiria jas laboratorijoje.

Vašingtone susidūrusių orlaivių „juodosios dėžės“ tiriamos laboratorijoje
Vašingtone susidūrusių orlaivių „juodosios dėžės“ tiriamos laboratorijoje / Scanpix nuotr.

Per šią aviakatastrofą, vėlai trečiadienį įvykusią netoli Vašingtono Reagano (Reigano) nacionalinio oro uosto (DCA), žuvo visi 67 lėktuve ir sraigtasparnyje buvę žmonės. Ir lėktuvas, ir sraigtasparnis po susidūrimo nukrito į ledinę upę.

Nacionalinė transporto saugos valdyba (NTSB) pranešė paėmusi bendrovės „American Airlines“ padalinio eksploatuoto keleivinio lėktuvo „Bombardier“ pilotų kabinos pokalbių savirašį ir skrydžio duomenų savirašį.

„Savirašiai yra NTSB laboratorijose ir bus analizuojami“, – sakoma NTSB pareiškime naujienų agentūrai AFP.

JAV žiniasklaida pranešė, kad tuo metu, kai įvyko keleivinio lėktuvo ir kariuomenės sraigtasparnio „Black Hawk“ susidūrimas, Reagano oro uoste oro eismo valdymo bokšte buvo neįprastas darbuotojų skaičius atsižvelgiant į paros laiką ir eismo intensyvumą.

„Trečiadienio vakarą oro uosto apylinkėse sraigtasparnius valdęs dispečeris taip pat davė nurodymus lėktuvams, kurie leidosi ir kilo“, – sakoma preliminarioje Federalinės aviacijos administracijos (FAA) vidaus saugos ataskaitoje, kurią citavo laikraštis „The New York Times“.

„Šie darbai paprastai priskiriami ne vienam, o dviem kontrolieriams“, – teigiama pranešime.

Iki ketvirtadienio vakaro iš Potomako upės buvo iškelta daugiau kaip 40 kūnų.

Keleiviniame lėktuve buvo 64 žmonės, o sraigtasparnyje – trys.

Transporto pareigūnai sakė, kad abiejų orlaivių skrydžio planai buvo standartiniai ir kad naktis buvo giedra, matomumas geras.

Naujasis gynybos sekretorius Pete'as Hegsethas sakė, kad sraigtasparnio įgula buvo gana patyrusi ir vykdė būtiną metinį naktinį vertinimą.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų