Nuo mados pasaulio plėšiama „naktinių plaštakių“ kaukė

Kritikai kaltina prabangos prekių ir mados industriją kaip įrankį rinkodaros ir reklamos tikslams naudojant prostituciją.

„Louis Vuitton“ mados namai ir visa prabangos prekių industrija susilaukia vis daugiau kritikos. Esą reklamose prostitucija pateikiama lyg kažkas labai spalvingo ir viliojančio. Didžiausią skandalą sukėlė pastutinis minėtų mados namų kūrinys - trumpametražis savirelkamos filmukas.

Atvirame laiške viename iš didžiausių dienraščių „Libération“ kritikai klausia, ar mados pramonė žinanti kaip veikia žmonėms pateikiamas smurto, pornografijos ir seksualinės vergijos masalas. Esą Socialinė padėtis daugumos žmonių, kurie parsidavinėja, nėra pavydėtina ir džiuginanti, skelbia „Der Spiegel“.

Moterų teisių organizacijos „Fondation Scelles“ vadovas Yves Charpenel pareiškė, kad nors dizaineriai ir turi meninę laisvę, tačiau tokios vaizdinės reklamos kūrimas tolygus moterų seksualiniam išnaudojimui.

Šis trumpametražis reklaminis filmukas rodytas įvairiuose mados renginiuose. Jo užsakovas – britų žurnalas „Love“, skelbia „Times“. Pastarojo redaktorė Katie Grand taip pat dirba „Louis Vuitton“ mados namų konsultante. Filmuko režisierius James Lima.

Šioje reklamoje, kurios dėl kritikos atsisakyta, filmavosi ir Micko Jaggerio duktė Georgia Jagger, kuriai 21 metų, ir britų modelis Cara Delevingne, kuriai vos 20 metų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių