Šiandien BMW oficialiai pristatė naują 5-osios serijos BMW modelį „Gran Turimo”, išsaugojusį beveik visus šiųmetinėje Ženevos parodoje demonstruoto koncepcinio modelio bruožus. Serijinė šio modelio gamyba prasidės po rudenį vyksiančios Frankfurto automobilių parodos.
Britų leidinys „Autocar“ teigia, kad naujas BMW šeimos narys sukonstruotas naudojant 7-oios serijos limuzino platformą (abu automobiliai turi identišką ratų bazę - 3070 mm), tačiau kiti šaltiniai nurodo, jog GT modelio donoras yra modernizuota būsimojo 5-osios serijos sedano platforma. Keturvietės mašinos ilgis 4998 mm, plotis - 1901mm, o aukštis - 1559 mm. Lyginant su dabartiniu BMW 5-osios serijos modelis GT ilgesnis beveik 16 centimetrų, 6 cm platesnė ir 9,4 cm aukštesnė. Be to, GT versija 535i kone trimis šimtais kilogramų sunkesnė už sedaną 540i - automobilis iš viso sveria 1940 kg.
Naujasis „BMW Gran Turimo“ turi dvigubą galinių durelių atidarymo mechanizmą (pirmieji tokią sistemą įdiegė „Škoda Superb“ konstruktoriai), leidžiančią bagažinę atidaryti ir kaip sedane, ir kaip hečbeke. Mažiausiais bagažinės tūris - 440 litrų, o paslinkus galines sėdynes į priekį ši erdvė padidėja iki 590 l, o visiškai sulanksčius - iki 1700 l.
Gamybos pradžioje GT ketinama siūlyti su trimis varikliais. Pirmasis sąraše 3 l darbinio tūrio, šešių cilindrų motoras su dviem turbinom, išvystantis 306 AG galią ir leidžiantis iki 100 km/val. įsibėgėti per 6,5 sek. Dar „aštresnis“ yra 4,4 l darbinio tūrio agregatas, siūlantis 408 AG pajėgumą. Kukliausias variantas - 235 AG turbodyzelis. Visi varikliai komplektuojami su 8 laipsnių automatine pavarų dėže.
Naujausi komentarai