Padangomis prekiaujančių bendrovių specialistai atkreipia dėmesį, kad šalies miestų gatvėse nemažai važinėjančių net vasarinėmis arba sudilusiomis žieminėmis padangomis. Pasak R. Ragausko firmos „Autokamera" atstovų, toks taupymas ar neapdairumas gali skaudžiai atsiliepti - tapti skaudžios avarijos priežastimi.
Vairuotojai ir įmonės, spaudžiami skolų ir naujų mokesčių, numoja į tai ranka ir nusprendžia turimas lėšas skirti kitoms reikmėms, negalvodami, kad tokia, atrodytų, smulkmena, kaip susidėvėjusios padangos gali kainuoti žymiai daugiau: vairuotojai nukenčia patys ir sužeidžia kitus. Nustatyta, kad žiemos sąlygomis padangų techninės būklės įtaka eismo įvykiams padidėja 1,5-2 kartus. Dėl prastos padangų būklės pailgėja automobilio stabdymo kelias, slidžiame kelyje jis gali tapti nevaldomas.
Svarbu ir tai, kad daugelis draudimo kompanijų ekspertų turi padangų protektoriaus gylio matuoklius ir įvykus avarijai matuoja protektoriaus gylį. Jei padangos protektorius nudilęs, daugiau nei 3 mm - minimalus leistinas gylis (saugaus eismo specialistai tikina, kad efektyviam žieminės padangos darbui būtinas ne mažesnis kaip 4-5 mm protektoriaus gylis) - jie tai atsisakyti padengti avarijos nuostolius.
Naujausi komentarai