Naujos rūšys pakėlė “Švyturio- Utenos alaus” pardavimus Pereiti į pagrindinį turinį

Naujos rūšys pakėlė “Švyturio- Utenos alaus” pardavimus

2004-09-09 09:00

Bendrovėse

Naujos rūšys pakėlė “Švyturio- Utenos alaus” pardavimus

Vilnius, rugsėjo 7 d. UAB “Švyturys-Utenos alus” rugpjūčio mėnesį pardavė 13,8 mln. litrų alaus - tai 14,2 procento daugiau nei pernai ir 7 procentais daugiau nei šiemet liepą.

“Pardavimų didėjimą rugpjūtį lėmė mūsų aludarių Džuljetos Armonienės ir Gintaro Žiauko dar pavasarį sukurtos naujos alaus rūšys – “Švyturio Jubiliejinis” ir “Utenos Auksinis”. Šių rūšių alaus mėgėjai gerokai prisidėjo prie išaugusių pardavimų. Kita svari priežastis - speciali “Švyturio” 220 metų jubiliejui skirta akcija bei krepšinio sirgaliai, nes didžiausi pardavimų padidėjimai užfiksuoti savaitgaliais, kai vyko olimpinės krepšinio varžybos”, - sakė įmonės generalinis direktorius Rolandas Viršilas.

Bendrovė jau anksčiau buvo pranešusi, jog savaitgalį, kada Lietuvos krepšininkai susitiko su JAV, “Švyturio Ekstros” pardavimai pakilo 34 procentais. Panašūs pardavimų padidėjimai buvo užfiksuoti ir kitų olimpiados krepšinio kovų dienomis.

“220 metų “Švyturio” jubiliejui skirta akcija bus tęsiama ir rugsėjo mėnesį su specialiai šiai progai sukurtu “Jubiliejiniu 1784” alumi. Manome, jog rasime galimybių jubiliejaus proga dalį “Jubiliejinio” alaus kainos dovanoti vartotojams”, - teigė R.Viršilas.

“Švyturio” daryklos 220 metų jubiliejui skirtas akcijos metu populiariausias Lietuvoje “Švyturio Ekstra” alus buvo parduodamas po 1,99 Lt. Įprasta šios rūšies alaus kaina - 2,39 Lt.

Rugpjūčio mėnesį UAB “Švyturys-Utenos alus” užėmė 50,44 procento šalies alaus rinkos – 0,97 proc. daugiau nei pernai (49,47 proc.). Per pirmus aštuonis 2004 metų mėnesius “Švyturys-Utenos alus” pardavė 82,76 milijono litrų alaus – 1,2 procento daugiau nei pernai per atitinkamą laikotarpį.

Šiemet gerokai išaugo ir “Švyturio-Utenos alaus” eksportas. Sausio-rugpjūčio mėnesiais “Švyturys-Utenos alus“ į užsienį išvežė 5,29 milijono litrų alaus - 3,7 karto daugiau nei pernai. Šių metų rugpjūtį įmonė eksportavo 570 tūkst. litrų alaus – 72 procentais daugiau nei pernai rugpjūtį.

Didžiąją dalį eksporto sudaro būtent “Švyturio Ekstra” alus. Taip pat eksportuojamos “Švyturio”, “Utenos”, “Utenos Porteris” bei kitos alaus rūšys. “Švyturio-Utenos alaus” produkcija eksportuojama į Jungtines Amerikos Valstijas, Kanadą, Didžiąją Britaniją, Airiją, Rusijos Federaciją bei Islandiją.

“Švyturio Ekstra” yra ir Lietuvoje populiariausia alaus rūšis, užimanti maždaug 10 procentų visos alaus rinkos. Per vieną vasaros mėnesį vidutiniškai parduodama 2,5–3 mln. litrų šios rūšies alaus.

Rinkos tyrimų bendrovės “AC Nielsen” 2004 m.duomenimis, “Švyturio” alus laikomas geriausiu Lietuvoje gaminamu alumi (96 % respondentų) bei Lietuvos gaminiu, vertu nacionalinio pasididžiavimo (83 % respondentų,). Tai aukščiausi rodikliai iš visų Lietuvos alaus gamintojų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų