Iki praėjusios savaitės pabaigos savivaldybė turėjo pasirūpinti, kad mieste atsirastų politinės reklamos stendai. Kaip sakė Klaipėdos savivaldybės Ūkio skyriaus vedėjas Rimantas Imbrus, iš viso jų pastatyta 55 – kiekvienoje rinkimų apylinkėje po vieną.
Klaipėda minėtas konstrukcijas nuomoja iš privačios bendrovės "Laiska", kuri galimybę teikti šią paslaugą laimėjo konkurso būdu.
Šiemet ši vienkartinė paslauga savivaldybei atsiėjo apie 12–13 tūkst. eurų.
Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Aleksandras Michailovas teigė, kad verslininkai mėnesiui miestui išnuomojo konstrukcijas ir privalo jas prižiūrėti, kol vyks rinkimų kampanija, kad politinė reklama nebūtų nudraskyta, o patys stovai – nenuversti.
"Iki šiol 55 stendų užtekdavo, manau, kad ir šiemet pakaks. Pirkome paslaugas iš įmonės, kuri po rinkimų statinius išsiveš", – kalbėjo A.Michailovas.
Tiesa, kol kas kandidatai į Seimą – vangūs. Kol virtualioje erdvėje rinkėjai sotinami pažadais, politinės reklamos stovai boluoja tušti. Klaipėdietis Darius svarstė, matyt, politikai vizualią reklamą bus iškeitę į virtualią.
"Pinigų išleista nemažai, o stendai nuo informacijos tikrai nelinksta. Kiek teko matyti, kabo po vieną, du plakatus. O kai kurie jų apskritai yra tušti. Gal politikams nesmagu matyti savo veidą šalia konkurento? Kaip ten bebūtų, juk tai daroma dėl pačių rinkėjų, kad žmonės būtų bent minimaliai susipažinę su kandidatais. Priešingu atveju, kam tie stendai iš viso reikalingi?" – svarstė vyras.
Anot A.Michailovo, savivaldybės tikslas – juos pastatyti, o kaip aktyviai jie naudojami, priklauso nuo pačių politikų.
"Dar nežiūrėjau, kas ten darosi. Mes tik įrengiame ir viskas. Taip jau numatyta įstatymuose, kad visa technine puse finansiškai privalo pasirūpinti miesto savivaldybė", – tikino A.Michailovas.
Naujausi komentarai