Garbaus amžiaus moteris tvirtino skaudžiai nusivylusi vienos Klaipėdos taksi firmos paslaugomis.
Praėjusią savaitę iš Alyvų gatvės į miesto centrą 77 metų amžiaus gyventoja važiavo taksi. Tąkart kelione ji liko patenkinta ir pasidžiaugė profesionaliu vairuotojo elgesiu.
Moteriai jau sunku judėti, todėl ir namo grįžti ji nusprendė taksi. Klaipėdietė vėl paskambino tos pačios firmos numeriu. Šįkart kelionė jai paliko kitokių įspūdžių.
Pasiekus galutinį tikslą, taksometras parodė, jog už įveiktą atstumą moteriai teks atseikėti 2,60 euro.
Gyventoja pasakojo vairuotojui davusi tris eurus, tačiau 40 centų grąžos taip ir neatgavusi.
"Man tie 40 centrų – pinigai. Nei kvito, nei "ačiū" nesulaukiau", – apgailestavo klaipėdietė.
Vežėjų atstovai neskubėjo neigti, kad tokių nemalonių incidentų uostamiestyje nepasitaiko, tačiau patikino, jog situacijų, kai keleivis neatgauna grąžos, pasitaiko labai retai.
Klaipėdos taksi vežėjų asociacijos pirmininkas Michailas Zbarazskis teigė, jog klientė iš vairuotojo galėjo pareikalauti jai priklausančios grąžos.
"Tai yra vairuotojo atsakomybė, jis privalo atiduoti grąžą", – tvirtino pašnekovas.
Tiesa, svarstoma, kad taksi vairuotojas pensininkei priklausančių 40 centų galėjo neatiduoti ne todėl, jog sumanė apgauti senolę, o tiesiog netyčia ir ne iš piktų paskatų.
Neatmetama, kad galbūt moteris suskubo išlipti ir tiesiog įvyko nesusipratimas.
"Klaipėdoje dėl grąžos tikrai nėra problemų. Tokie atvejai labai reti. Vairuotojai visada atiduoda iki cento", – tvirtino M.Zbarazskis.
Naujausi komentarai