Klaipėdos priemiestis neprisišaukia taksi

Norint į Klaipėdos rajoną iš uostamiesčio išsikviesti taksi, reikia apsišarvuoti kantrybe. Tuo įsitikinę Jakų gyventojai, kurie, bandydami prisišaukti taksi, labai dažnai girdi tą patį atsakymą: "Atsiprašome, šiuo metu laisvų automobilių nėra".

Norint į Klaipėdos rajoną iš uostamiesčio išsikviesti taksi, reikia apsišarvuoti kantrybe. Tuo įsitikinę Jakų gyventojai, kurie, bandydami prisišaukti taksi, labai dažnai girdi tą patį atsakymą: "Atsiprašome, šiuo metu laisvų automobilių nėra".

Pasiklysta labirinte

Jakų gyvenvietė, kaip jos gyventojams paaiškino patys taksistai, nėra įtraukta į privalomų aptarnauti teritorijų sąrašą. Dėl šios priežasties vis rečiau jakiškiams pavyksta išsikviesti taksi.

Gyventojai spėliojo, kodėl taksistai atsisako garantuotų pajamų, nes kelionė iš Jakų į Klaipėdą nėra pigi.

Vienas spėjimų – galbūt taksistams sunku susigaudyti nuolat remontuojamų gatvių labirinte. Į jį vairuotojai paleidžiami be jokio orientyro, mat nėra Jakų gatvių planų, ne visi taksistai naudojasi navigacijos sistema.

Bijo apgavikų

Vieno populiariausių Klaipėdoje – "Autopunkto taksi" – vadybininkas Artūras teigė, jog nėra griežtai kontroliuojama, kur važiuoja vairuotojai. "Pas mus visi taksistai dirba pagal individualios veiklos pažymėjimą, jie yra įsipareigoję paimti žmones, kad ir iš kur šie kviestų. Vis dėlto taksistai turi įvairios patirties, yra tie vadinamieji "ragai", kai nuvykę nurodytu adresu vairuotojai nesulaukia užsakovų", – aiškino įmonės atstovas.

Dėl šios priežasties vairuotojai dažnai paprašo telefono numerio, nors tai ir nėra leidžiama, kad atvykę galėtų paskambinti juos kvietusiems žmonėms. "Baisu, jei važiuoji į Jakus ir darai tai aklai. Todėl vairuotojai dažnai paklausia klientų telefono numerių, nes darbuotojai turi daug skaudžios patirties", – sakė "Autopunkto taksi" vadybininkas.

Gyventojai turėtų padėti

Taksistai pripažįsta, kad šiuo metu Jakuose iš tiesų yra gana klaidu, todėl gyventojai turėtų padėti taksistams – paaiškinti, kaip reikėtų apvažiuoti remontuojamas gatves.

"Daug kur yra tiesiamos komunikacijos, dalis gatvių yra uždaryta, todėl klientai, kviesdami taksi, jo vairuotojui turėtų paaiškinti, kaip galima apvažiuoti remontuojamą ruožą", – prašė "Švyturio taksi" vadovas Alvydas Lingevičius.

Jis pabrėžė, jog į iškvietimus visuomet yra atsiliepiama ir ieškoma laisvo automobilio.

Tačiau vadovas pripažino girdėjęs klientų pasakojimų, kad labai sunku taksi prisikviesti į užmiesčio gyvenvietes. "Ne kartą klientai pasakojo, kad neįmanoma taksi prikviesti ne tik į Jakus, bet ir į Slengius, Gindulius, Kalotę. Mūsų vairuotojams yra duodamas kliento numeris ir jie paskambinę žmogui susitaria, kaip atvažiuos", – sakė A.Lingevičius.

Taksistai gudrauja

Nors iš miesto centro taksi nuvažiuoti į Girulius kainuoja beveik tiek pat, kiek, pavyzdžiui, į Jakus ar kitas atokesnes gyvenvietes, patiems gudriausiems taksistams gali ir neapsimokėti važiuoti į rajoną. "Yra tokių, kurie nejungia taksometro, tada už kelionę mieste jie gali "nuplėšti" apie 20 litų, nors iš tiesų sąnaudos yra kur kas mažesnės. O jei už tokią kainą  važiuojama į rajoną, pelno lieka gerokai mažiau. Tad jei įmonėje yra vykdoma tokia politika, tai tada ir "nerandama" laisvų automobilių", – kolegų gudrybes atskleidė "Švyturio taksi" vadovas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

savas

savas portretas
nestumk

savas

savas portretas
nestumk

savas

savas portretas
nestumk
VISI KOMENTARAI 8

Galerijos

Daugiau straipsnių