Palangos oro uostas švenčia: baigta kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija

Pusantro mėnesio trukusi Palangos oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija baigta, būrys oficialių asmenų vakar susirinko į jo atidarymą. Tikimasi, kad atnaujinti takai bei naujos oro uosto aptarnavimo technologijos leis į Lietuvos pajūrį pritraukti daugiau skrydžių.

Dirbo labai greitai

Po 45 parų pertraukos skrydžiai iš atnaujinto oro uosto prasidės jau ketvirtadienį. Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas iš iškilmių Palangoje grįžo geros nuotaikos. Jis tikino, kad 13 mln. eurų išleista ne vėjais.

"Džiaugiamės, kad nė vienas skrydis į Palangą ir iš jos, kurie buvo iki rekonstrukcijos pradžios, iš šio oro uosto nedingo. Gyvenimas čia grįžta, ir tai yra geroji žinia. Tikimasi, kad jau esami skrydžių operatoriai, tiek nauji, kuriuos norėtume pritraukti, išplės skrydžių iš Palangos kryptis. Dabar oro uosto infrastruktūra atitinka pačius aukščiausius saugumo standartus, turi visą įrangą, modifikavo visą aptarnavimą bei skrydžių valdymo sistemą. Namų darbai padaryti didžiuliai ir įspūdingi, tikėkimės, kad jie – kokybiški", – dalijosi įspūdžiais V.Grubliauskas.

Geidžiamiausia – Vokietija

Oro uosto atnaujinimas atveria nemažas galimybes prisivilioti naujų skrydžių operatorių, kurie iki šiol dvejojo.

Neseniai Klaipėdos regiono savivaldybių merai bendravo su "Wizz Air" atstovais, netrukus ketinama susisiekti su latvių skrydžių bendrovės "airBaltic" vadovais Rygoje. Su jais kalbama apie galimą skrydžių geografijos išplėtimą.

Antradienį vykusių iškilmių metu Palanga paminėta, kaip vyšnaitė ant Lietuvos oro uostų torto, belieka naująją situaciją tinkamai išnaudoti.

Namų darbai padaryti didžiuliai ir įspūdingi, tikėkimės, kad jie – kokybiški.

Viena geidžiamiausių skrydžių iš Palangos krypčių – kuris nors Vokietijos oro uostas.

Prieš pandemiją ne kartą minėtas ketinimas turėti skrydžius į Diuseldorfą, tačiau kol kas sumenkę srautai verčia atsisakyti tokių planų.

"Kol kas nenorima minėto konkretaus Vokietijos miesto, nes priklauso, kaip ambicijos dera su amunicija. Verslo atstovai norėtų ryšio su Hamburgu, bet ši patraukli kryptis yra gana brangi. Reikia dirbti. Su palangiškiu kolega Šarūnu Vaitkumi ir oro uosto vadovybe esame stipriai surėmę pečius ir jaučiame Susisiekimo ministerijos palaikymą. Reikia išnaudoti naująsias galimybes, tai yra mūsų misija ir užduotis. Vokietijos kryptis mums labai aktuali", – svarstė Klaipėdos meras.

Planai turėti skrydį iš Palangos į kurį nors Vokietijos oro uostą – realiausi. Pamąstymų esama ir apie Ukrainą, Nyderlandus ir kitas.

Dirba latvių bendrovė

Oro uostas visam Vakarų Lietuvos regionui yra jo patrauklumą didinantis veiksnys, kurį kiekvienas rajonas savaip gali ir turi išnaudoti: turizmui, verslo ryšiams, pramogoms plėsti, darbo kontaktams stiprinti.

Palangos oro uosto kilimo ir tūpimo takas anuomet kartą buvo atnaujintas 2007-aisiais.

Darbų generalinis rangovas – Latvijos įmonė "A.C.B.", kuri jau turi analogiškos patirties rekonstruojant Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo taką 2017 m.

Antrasis darbų etapas truks nuo spalio 20 iki kitų metų sausio 21 d. Bus rekonstruojamas oro uosto peronas, šių darbų metu skrydžiai nebus stabdomi, oro uostas veiks.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Vasia

Vasia portretas
Galetu Palangos meras isibegeti ir pakilti. Ir niekada nebegrizti...

Keliautojas

Keliautojas portretas
Galėtų perkelti bent kelias kryptis iš Kauno ar Vilniaus oro uostų į Palangą, galėtų skraidyti bent į kokį Milana ar Romą

.

. portretas
Patys durni,kad namus ten aplink statosi.
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių