Paklojo per savaitę
Klaipėdos rajono architektai dar prieš keletą metų pradėjo svarstyti visus įmanomus būdus, kur paskirstyti automobilių srautus ir kaip mažinti automobilių spūstis, kurios susidaro rytinio ir vakarinio pikų metu keliuose, vedančiuose į uostamiestį.
Buvo pasiūlyta, kad nuo po magistrale esančio apsisukimo, kur yra tunelis važiuojant Vilniaus link, galima nukreipti srautą keliu, kuris nuveda į Jokūbavo kelią.
Dalis automobilių galėtų judėti šia atšaka, taip sumažėtų mašinų nuo Jakų žiedinės sankryžos iki posūkio į Liepų gatvę.
Praėjusią savaitę pradėti darbai beveik kilometro ilgio žvyrkelyje šiuo metu jau yra baigti.
Išasfaltuotas Aguonų ir Smilgų gatvių ruožas Sendvario seniūnijoje.
Tai yra arterija, kuri pasitarnaus spūsčių sumažinimui.
„Po truputėlį sumanymas yra įgyvendinamas. Tai yra arterija, kuri pasitarnaus spūsčių sumažinimui. Kadangi šios gatvės yra rajono savivaldybės, galėjome įgyvendinti šį projektą, nes kitos gatvės priklauso įmonei „Via Lietuva“, – tikino Klaipėdos rajono Sendvario seniūnijos seniūnė Karina Novikova.
Daugėja gyventojų
Paprastai tariant, iš automagistralės, dar prieš Jakų žiedinę sankryžą, bus galima išsukti požeminio tunelio link ir išvažiuoti asfaltuotu keliu iki pat Lelių ar Klemiškės kaimų.
„Labai džiaugiamės – čia buvo žvyrkelis, o dabar jau asfaltas“, – neslėpė seniūnė.
Klaipėdos rajono savivaldybė stengiasi spręsti transporto srautų problemas dėl augančio gyventojų skaičiaus Sendvario seniūnijoje.
Į Klaipėdą iš seniūnijos galima įvažiuoti tik pro Tauralaukį, Liepų gatvę ir Jakų žiedinę sankryžą, tad, augant gyventojų skaičiui, didėja ir transporto kamšatys.
Investicijoms – milijonai
Šiuo metu jau baigiamas rengti specialusis šios teritorijos gatvių ir lietaus nuotekų planas, kuris numato naujus eismo koridorius ne tik pačios seniūnijos teritorijoje, bet ir papildomas jungtis su Klaipėdos miestu.
Tačiau, kad būtų galima jį įgyvendinti, teks iš privačių savininkų išpirkti per 100 hektarų žemės, o tai dabartinėmis rinkos kainomis – apie 70 mln. eurų.
Tai milžiniška investicija ir ji skirta tik žemės išpirkimui, neskaičiuojant naujos infrastruktūros įrengimo, todėl nusistatomos prioritetinės zonos, kurios dėmesio sulauks pirmiausia.
Jau dabar baigiama išpirkti žemes, kad būtų galima suplanuoti naują Šilelių, Jurgaičių gatvės koridorių.
Į pabaigą ir šios gatvės rekonstrukcijos projektas, kitais metais bus perkama ranga ir turėtų prasidėti darbai – bus perklota ne tik asfalto danga, bet atsiras ir šaligatviai, dviračių takai.
Naujausi komentarai