Liūdnos žinios norintiems patekti į Neringą: ragina rinktis vandens kelius

  • Teksto dydis:

Žadama, kad vasarą didelių eilių Smiltynės perkėloje neturėtų būti. Net keturių krantinių rekonstrukcija užtikrins efektyvesnį ir saugesnį perkėlimą per marias. Bet panašu, kad automobiliai visą vasarą strigs pačioje Kuršių nerijoje, čia pradėta kelio rekonstrukcija.

Per marias plukdantiems keltams švartuotis dabar įrengtos keturios krantinės ir moderni infrastruktūra. Žadama, kad keltų darbui netrukdys nei prasti orai, nei vandens lygio svyravimai.

„Tas svyravimas gana ženklus – nuo minus 0,5 metro iki plius 120. Matome, kaip keičiasi vandens aukštis, šią problemą galima išspręsti tik tam tikromis reguliuojamomis rampomis, kurios pagamintos Lietuvoje“, – kalbėjo Uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.

„Naujieji tilteliai įgalins greičiau patekti į keltą. Dar atsimename senuosius tiltelius, statytus prieš 40 metų. Įvažiuojant tam tikroms transporto priemonėms buvo sudėtinga įvažiuoti į keltą, nes po ratais reikėjo kišti specialius padėklus. Esame net tokių kuriozų turėję, kad atbulomis transportas, ypač sportiniai automobiliai, įvažiuodavo į keltą. Tai dabar šios problemos išvengta“, – šnekėjo Smiltynės perkėlos generalinis direktorius Mindaugas Čiakas.

Ar brangs kelionės keltais – dar neatskleidžiama. Teigė, jog tai turėtų paaiškėti po mėnesio.

„Noras visą laiką yra, bet mūsų veikla reguliuojama Valstybinės energetikos reguliavimo tarnybos. Nežinome, kaip bus šiais metais“, – teigė M. Čiakas.

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

 

Pasak perkėlos vadovo, svarbiausia, jog vykstantys į Neringą neturėtų strigti milžiniškose eilėse.

„Dabar jau dėliojame vasaros sezono grafiką. Atsižvelgiant į transporto srautus, linijoje dirbs du trys keltai, aišku, piko metu dirbs visi keturi“, – pabrėžė Smiltynės perkėlos generalinis direktorius.

Panašu, kad automobiliai visą vasarą strigs pačioje Kuršių nerijoje, čia pradėta kelio rekonstrukcija. Nuo Alksnynės galima važiuoti tik viena kelio puse. Eismą dviejuose ruožuose reguliuoja šviesoforai.

„Kelio remontavimo laukėme 20 metų. Visi 20 metų šaukė, kokie blogi keliai. Reikia truputėlį kantrybės“, – aiškino Neringos vicemeras Sigitas Šveikauskas.

Dešimties kilometrų ruožą kelininkai tvarkys visą vasarą. Kol Neringoje tvarkomas ir dviračių takas, keliautojai raginami susilaikyti nuo kelionių dviračiais. Dviračiais negalima pasiekti ne tik Nidos, bet ir Preilos, Pervalkos, Juodkrantės.

„Prašome pakentėti iki birželio septintos dienos. Rangovai žadėjo, kad bus sutvarkytas visas Žalias kelias ir iki Juodkrantės bus patekti pilnai įmanoma. Toliau nerekomenduojame važiuoti, krašto kelias ypač prastas, daug transporto. Žmonės rizikuoja savo gyvybe“, – nurodė Neringos vicemeras.

Nekantriausius neringiškiai ragina rinktis vandens kelius.

„Intensyvėja vandens kelio naudojimas iš Drevernos, Šilutės pusės. Manome, kad nemaža dalis turistų atsikels ir vandens keliu. Tai pasakyti, kiek turistų bus, ar padaugės, ar pamažės, o jeigu pamažės, ar tai tik vienintelė priežastis, kodėl turistų pamažėja. Dar yra politinė situacija aplink mus“, – kalbėjo Kuršių nerijos nacionalinio parko direktorė Lina Dikšaitė.

Į Kuršių neriją kasmet perkeliama apie 800 tūkst. mašinų ir 3 mln. keleivių.



NAUJAUSI KOMENTARAI

>> anonimas

>> anonimas portretas
toks jau tavo likimas anonime. todėl tave ir p i s a visi. Palaižylk mano rotveoleriui kiaušinius ir varyk į turkiją. nuvežk turkams savo padėvėtą bobą, ten jie ją gerai patratins

tačiau geros žinios nenorintiems

tačiau geros žinios nenorintiems portretas
patekti į Neringą. O ko ten nematėt? Klaipėdoj keturi paplūdimiai.

Anonimas

Anonimas portretas
cia NE liuda o LABAI GERA zinia . maziau GLUSU vazynes po Klaipeda
VISI KOMENTARAI 17

Galerijos

Daugiau straipsnių