Klaipėdoje įsikūręs prekybos centras „Banginis“ sulaukė milijoninio lankytojo. Pernai rudenį duris atvėręs „Banginis“ populiarus ne tik tarp klaipėdiečių, tačiau ir tarp uostamiesčio svečių, kurie įvertino platų prekių asortimentą, patogų privažiavimą ir kitus jo siūlomus privalumus.
Šiuolaikiškas prekybos centras įkurtas strategiškai patogioje Klaipėdos vietoje: judrių Baltijos, Vilniaus ir Šilutės gatvių sankirtoje. Beveik 30 tūkst. kvadratinių metrų pastate įkurtos „Senukų“, „Maxima Bazė XXX“ ir dar 30 prekybos bei paslaugų įmonių.
„Nuo pat pradžių orientavomės į prekybą namų apyvokos reikmėmis, siūlydami plačiausią šių prekių pasirinkimą Klaipėdoje bei regione. Tai, jog per mažiau nei pusę metų sulaukėme daugiau nei milijono lankytojų, rodo, kad ši koncepcija buvo teisinga“, - sakė prekybos centrą „Banginis“ valdančios bendrovės „Baltic RED“ rinkodaros vadovė Rasa Vyšniauskienė.
Anot jos, pasiteisino ir tai, kad kuriant prekybos centrą, didelis dėmesys buvo skiriamas pirkėjų patogumui.
„Šalia „Banginio“ įkūrėme erdvią automobilių stovėjimo aikštelę, kuri patogi tiek įvažiuojantiems, tiek išvažiuojantiems iš miesto. Ekonomikos sąstingio periodu organizuojame įvairias akcijas, prie kurių jungiasi daugelis prekybos centre įsikūrusių prekybininkų. Pirkėjai jas vertina dėl galimybės pigiau įsigyti reikalingų prekių“, - sakė R. Vyšniauskienė.
Naujausi komentarai