Rieda tūkstančiai mašinų
Tolimoje ateityje esą galima svajoti, kad per geležinkelį turėtų būti pastatyta estakada, apie tokį grandiozinį projektą užsimenama bendrajame Klaipėdos miesto plane.
Tačiau kol kas šis rajonas skendi mašinų išmetamųjų dujų debesyse, o gyventojai rašo raštus savivaldybei, prašydami nors šiek tiek pagerinti situaciją.
Savivaldybės Eismo saugumo komisijai buvo pristatytas eismo saugumą pagerinsiančių priemonių planas.
Specialistai analizavo, kiek automobilių važiuoja šia kryptimi. Suskaičiuota, kad nuo Šilutės plento, kuris kerta geležinkelio pervažą ir susikerta su Rimkų gatve, visomis kryptimis piko metu važiuoja 1,5 tūkst.–1,6 tūkst. automobilių.
Toks didelis eismo intensyvumas susidaro dėl to, kad dalis vairuotojų kerta geležinkelį nuo Jūrininkų prospekto, Šilutės plento ir už sankryžos suka arba į Šilutės pusę, arba kairėn, Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos link besidriekiančia Lypkių gatve.
Susimąstyta, ar prie pat pervažos įrengus žiedinę sankryžą, dalis vairuotojų neįstrigs ant pervažos, šią staiga uždarius.
Suka, kur draudžiama
Kadangi dalis vairuotojų iš pagrindinio kelio suka kairėn, susidaro spūstys.
Kirtus pervažą, kelio ženklai nurodo, kad vairuotojams leidžiama laikytis tik dešinės krypties, sukti į kairę už pervažos draudžiama.
Tačiau eismo saugumo situaciją analizavusiems auditoriams pavyko užfiksuoti net 42 automobilius, kurie pažeidė Kelių eismo taisykles ir vis tiek suko į kairę.
Vairuotojai, nenorintys pažeidinėti taisyklių, važiuoja toliau ir reikiama kryptimi pasuka kitomis gatvelėmis. O tuo jau nepatenkinti vietos gyventojai, jie aiškina, kad transportas jiems darda po langais.
Nori žiedinės sankryžos
Auditoriai pasiūlė Šilutės plento ir Rimkų gatvių sankirtoje įrengti žiedinę sankryžą.
Kaip alternatyva siūlyta įrengti ir papildomą eismo juostą, kuria būtų leidžiama sukti į kairę, o kita eismo juosta transportą nukreiptų Šilutės kryptimi.
Buvo svarstomi ir kiti būdai, kuriais būtų galima nukreipti tranzitinį srautą per kitas gatves. Taip pat analizuota, ar mašinų greitį mažintų kalneliai.
Siūlyta greičio mėgėjus tramdyti pastatant greičio matuoklį imituojantį "inkilą".
Tačiau patys vietos gyventojai konstatavo, kad užteks kelių savaičių, kai visi klaipėdiečiai jau žinos, jog tai muliažas.
Transporto skyriaus specialistai priminė, kad šiomis gatvėmis dažnokai juda negabaritiniai kroviniai, ir į tai reikia atsižvelgti.
Po diskusijų apsispręsta, kad vis dėlto surasti geriausios išeities dar kol kas nepavyks, nes neaišku, kokios geležinkelininkų sklypo ribos.
Pirmiausia nuspręsta pasidomėti, ką iš viso savivaldybė galėtų planuoti šioje vietoje.
Susimąstyta, ar prie pat pervažos įrengus žiedinę sankryžą, dalis vairuotojų neįstrigs ant pervažos, šią staiga uždarius.
Naujausi komentarai