Garsi Stokholmo dieta – tik reklaminis triukas?

Laiškuose užsimenama ir apie sveikatą.

"Pasitikrink nemokamai, ar Tavo sveikatos būklė nepablogėjo? Šiandien praėjo penkios savaitės, kai žengei pirmą žingsnį ir internete ieškojai, kaip išspręsti antsvorio problemą. Statistiniai duomenys rodo, kad per penkias savaites Tavo sveikatos būklė ir savijauta gali žymiai pablogėti".

"Gal jau pakanka sau meluoti? Mes esame sąžiningi su Tavimi – būk ir Tu. Per savaitę gali atsikratyti 10 kilogramų, kurie negrįš!"

Siūlomos ir "ypatingos" 80 proc. nuolaidos, kurios esą galios tik apie 24 val., po kelių dienų klientai masinami vėl tais pačiais pasiūlymais.

Pasak Stokholmo dietos konsultanto Dovydo, šiais "motyvuojančiais laiškais ir piniginėmis akcijomis" siekiama paskatinti žmones imtis veiksmų.

Aiškinasi, ar nepažeidė įstatymo

Prieš porą dienų Lietuvos konkurencijos taryba sudvejojo, ar šios reklamos yra tinkamos.

Žmonėms sudaromas klaidingas įspūdis, kad nuolaida turi ribotą galiojimą. Tačiau po kelių dienų ar savaitės ji vėl pristatoma kaip nauja.

Tariamu akcijos trumpalaikiškumu vartotojas skatinamas nedelsiant priimti sprendimą.

Todėl tikėtina, kad ši reklama gali turėti nesąžiningos komercinės veiklos požymių ir būti klaidinanti.

Už Reklamos įstatymo pažeidimą numatytos baudos.

"Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatyme numatyta, kad komercinė veikla yra klaidinanti, jei ji pasireiškia kaip apgaulingas tvirtinimas, kad produktą bus galima įsigyti tik per ypač trumpą laikotarpį arba tik tuo laikotarpiu jį bus galima įsigyti nustatytomis sąlygomis, taip siekiant paskatinti vartotoją nedelsiant priimti sprendimą, nesuteikiant vartotojui galimybės ar pakankamai laiko priimti informacija paremtą sprendimą", – komentavo Konkurencijos tarybos Nesąžiningos komercinės veiklos tyrimo skyriaus vedėjo pavaduotojo pareigas laikinai einanti Ditė Anilionienė.

Jos teigimu, specialistai išnagrinės šį atvejį ir išsamesnį atsakymą pateiks vėliau.

Už panašios klaidinančios reklamos skelbimą, kai akcijai pasibaigus po kelių dienų ji vėl būdavo pratęsiama, Konkurencijos taryba visai neseniai skyrė 4,5 tūkst. eurų baudą bendrovei "Pigu.lt".

Taryba pripažino, kad internetinėje parduotuvėje "Pigu.lt" skleista trijų prietaisų reklama klaidino vartotojus.

Prekėms buvo skelbiamos riboto laikotarpio akcijos, tačiau nurodytam laikui pasibaigus, beveik iš karto vėl būdavo pateikiami tokie patys pasiūlymai.

Anot Konkurencijos tarybos pirmininko pavaduotojo Elono Šato, tokie bendrovės veiksmai vertintini kaip apgaulingi – sudarantys įspūdį, jog prekę už akcinę kainą bus galima įsigyti tik gana trumpu laikotarpiu, taip siekiant paskatinti vidutinį vartotoją kuo greičiau priimti sprendimą dėl prekės įsigijimo.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Sergejus

Sergejus  portretas
Svėriau prieš dvi savaites 86 kg pradėjau bėgioti dviračių važinėti plaukimas jėgos treniruotes ištvermės vienu žodžiu dvi savaites prakaito ir db sveriu 76 kg tad manyčiau judėti judėti ir dar kartą judėti nevalgyti riebaus maisto

Daiva

Daiva portretas
Aš svorio numečiau sėkmingai. Laikiausi tris-keturis mėnesius. Reikia valios ir užsispyrimo. Tai panašu į pasninką. Vėliau maisto porcijos didėja ir darosi įvairios. Nukrito apie 14 kg. apie 2-3 kg grįžo, spėju vanduo. Sveikata gera. Nuotaika gera. Tik po to reikia mažiau ryti, nes svoris ne iš oro užauga.

Rasa

Rasa portretas
Krenta ne svoris o pinigai iš sąskaitos, nepasitikėkite!!! Sumokėjus gegužės mėn. už akcijinę antros savaitės dietą 2.95 euro. Dar septynis mėn nuskaitinėjo. Nekalbu aplamai apie grąžinimą, anot nenumetus svorio. Paklius pas mane į ligoninę tie muilo burbulo pardavėjai, išstatysiu sąskaitą, arba atitinkamas paslaugas suteiksiu.( pigiau pakūdinsiu,lieknėjimui purgeno parduosiu) Yra rimtesnių dietų ir dietologų.
VISI KOMENTARAI 23

Galerijos

Daugiau straipsnių