Užfiksavo milžiniškas spūstis prie „Megos“: geriau ieškokite kito kelio Pereiti į pagrindinį turinį

Užfiksavo milžiniškas spūstis prie „Megos“: geriau ieškokite kito kelio

2019-05-16 11:50 kauno.diena.lt inf.

Balandžio 15-ąją prasidėjo grandiozinė pagrindinės šalies magistralės atkarpos ties Kaunu rekonstrukcija. Nuo pat pirmųjų rekonstrukcijos minučių, šią kelio atkarpą sukaustė didžiulės spūstys. Kad jos tapo kasdiene vairuotojų palydove, patvirtina ir portalo kauno.diena.lt skaitytojo Povilo nufilmuoti vaizdai.

Užfiksavo milžiniškas spūstis prie „Megos“: geriau ieškokite kito kelio
Užfiksavo milžiniškas spūstis prie „Megos“: geriau ieškokite kito kelio / Laimio Steponavičiaus nuotr.

„Draugiškas patarimas važiuojantiems pro „Megą“ piko metu – ieškokite kito kelio, jei nenorite užsisėdėti...“, – tokiu patarimu kaunietis pasidalijo kartu su vaizdo įrašu.

Pauliaus vaizdo įraše matoma, kad milžiniškos spūstys driekiasi ne vieno kilometro spinduliu. Ši magistralės dalis buvo dažnai kaustoma spūsčių dar iki rekonstrukcijos pradžios, o jau pirmąją darbų dieną nuo padidėjusio automobilių srauto ne vienas vairuotojas griebėsi už galvos. 

Portalas kauno.diena.lt vis dažiau sulaukia kauniečių skambučių ir pasipiktinimų čia plušančių kelininkų darbu. Pauliaus vaizdo įrašas tik patvirtina, kad šią magistralės dalį esant galimybei geriau aplenkti.

Portalas primena, kad iš viso rekonstrukcija vyks kelių kilometrų ruože – darbai prasidėjo iškart už Kleboniškio tilto ties „Megos“ prekybos centru ir tęsiasi iki Sargėnų sankryžos.

Rekonstrukcijos metu kiekviena kryptimi palikta po dvi susiaurintas eismo juostas, greitis ribojamas dar neprivažiavus Kleboniškio tilto, o realūs darbai vyksta iškart už jo.

Rekonstrukcijos metu bus nukasti dešinėje pusėje esantys statūs šlaitai, statoma atraminė siena, kurios aukštis kai kur sieks 11 m. Kelias bus platinamas, bus rekonstruojamas ir „Megos“ viadukas.

Visas grandiozinis magistralė rekonstrukcijos projektas suskirstytas į 5 etapus.

Be šių darbų, magistralinio kelio Vilnius-Klaipėda ruože ties Kaunu numatoma ir daugiau pokyčių: bus pastatytas naujas dviejų eismo juostų tiltas šalia šiaurinio Kleboniškio tilto, vietoj 1964 metais statyto Kleboniškio tilto bus statomas keturių eismo juostų tiltas tranzitiniam eismui, o 1981 metais statytas pietinis dviejų eismo juostų tiltas, kuriuo dabar vyksta eismas iš Klaipėdos į Vilnių, bus remontuojamas.

Preliminari 5 metų trukmės projekto vertė siekia 100 mln. eurų, iš jų beveik 60 mln. eurų – tiltų ir viadukų statybai.

Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų