„Laivas, plaukantis virš vandens, kaip koks pasakų herojus. Teko pačiam proga išbandyti“, – sakė vienas iš keleivių.
„Vaikystėje plaudavau daug vasarų ir daug kartų. Po atnaujinimo ir praeitais metais plaukėme“, – sakė keleivis.
„Raketa“ pirmą kartą į Nemuną išplaukė prieš 60 metų.
Visas reportažas – LNK vaizdo įraše:
„Su šio laivo atsiradimu Nemune prasidėjo naujas etapas keleivinėje laivyboje, nes sovietmečiu keleivinė laivyba pasuko į pramoginę funkciją. Būtent „Raketos“ tipo laivai tapo neatsiejama Kauno ir savasties dalimi“, – sakė Kauno miesto muziejaus istorikas Gediminas Kasparavičius.
Tris dešimtmečius neplaukiojęs, o prieš trejus metus į vandenį sugrąžintas laivas populiarus ir tarp vyresnės kartos kauniečių.
„Labai džiugina keliaujančių senjorų skaičius, kad jie nori ir tikrai randa laiko. Labai džiaugiamės, kai plaukia šeimos su vaikais, jiems pilna įspūdžių“, – sakė rinkodaros vadovė Brigita Petrauskienė.
Skrosdamas vandenį laivas išvysto 65 km/val. greitį. Kateris šiemet po kapitalinio remonto, tad tapo greitesnis, maksimaliu greičiu iš Kauno Nidą būtų galima pasiekti per 3.15 val.
Labai džiugina keliaujančių senjorų skaičius, kad jie nori ir tikrai randa laiko.
„Tikimės truputį mažesnio garso, nes dar kartą pakeista visa garso izoliacija. Taip pat tikimės šiek tiek didesnio greičio, kad galėtume pasiekti tikslą greičiau. Plaukiame 65–67 km/val., galėtume plaukti net iki 75–80 km/val.“, – teigia „Vandens kelio“ vadovas Nerijus Šilgalis
Kapitonas Danius Druskis sako, kad skriejant tokiu greičiu svarbu, kad nebūtų didelio vėjo.
Visgi keleiviams apniukusi lietuviška vasara nebaisi. Didžioji dalis bilietų į vasaros reisus buvo iššluoti dar gegužę. Verslininkai sako kainų nekėlę.
„29 eurai visam sezonui ketvirtadieniais ir penktadieniais grįžti iš Nidos. Bilietai į priekį iki Joninių kainuoja 39 ir 49 eurus, Joninių savaitei prasidėjus kainuos 49 ir 59 eurus“,– pažymi „Vandens kelio“ vadovas N.Šilgalis.
Vienoje raketoje telpa 58 žmonės. Vis populiarėjant kelionėms laivais, į vandenį jau nuleistas ir kitas „Raketos“ tipo laivas „Vasara“, kursuosiantis maršrutu Klaipėda–Nida–Klaipėda.
„Yra dar vienas „Raketos“ tipo laivas, kuris jau paruoštas ir nuleistas į vandenį. Taip pat turime nemažą sustojimą Jurbarke, kuris irgi yra mūsų taikiklyje ir tikrai sieksime, kad ten sustoti galėtume“, – nuogąstauja N.Šilgalis.
Žmonės sako, kad reikėtų daugiau galimybių laivais plaukioti kitomis kryptimis. Dabar iš viso Lietuvoje naudojamų vidaus vandens kelių yra 450. Šiuo metu iš Kauno laivai kursuoja į Birštoną, Vilkiją Zapyškį, Kačerginę, Nidą, Rumšiškes ir Prienus.
Naujausi komentarai