Įrengiant viaduką buvo atnaujinta asfalto danga, įrengti nauji atitvarai ir apsauginiai tinklai, skirti apsaugoti būsimą infrastruktūrą nuo viaduko ant greitojo geležinkelio galinčių pakliūti objektų.
„Viadukas – centrinė šių gyvenviečių arterija pakliūti į Jonavą ar Jonavos–Kėdainių kelią. Tai, kad nebus vieno lygio susikirtimo – pervažos – ženkliai pagerins saugą, taip planuojama visa „Rail Baltica“ linija. Šis viadukas yra vienas iš daugelio „Rail Baltica“ projekto žingsnių, kurių imamės siekdami užtikrinti, kad mūsų infrastruktūra atitiktų aukščiausius susisiekimo, saugos, efektyvumo ir tvarumo standartus“, – kalbėjo LTG grupės generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.
Viaduko statyba. „LTG Infra“ nuotr.
Statybų darbai vyko daugiau nei vienerius metus, juos vykdė rangovai „Fegda“ ir „Tilsta“. Artimiausiu metu, rangovui išardžius laikiną apylanką, paspartės tolesnis sankasos darbų vykdymas.
„Mūsų statomame ruože Šveicarija–Žeimiai tai – jau antrasis atidarytas automobilių viadukas – svarbus postūmis projekto eigai ir reikšmingas įvykis vietos eismo dalyviams. Nors darbai visame ruože dar tęsiasi ir galimi laikini eismo ribojimai, šis atidarymas rodo, kad projektas sparčiai juda į priekį, – sakė „Fegda“ generalinis direktorius Jonas Jablonskis. – Esame dėkingi vietos bendruomenei už supratingumą statybų laikotarpiu. Visus darbus šiame ruože planuojame užbaigti iki metų pabaigos.“
Viadukas bus perduotas „Via Lietuva“. Pernai eismui atidarytas kelias 1516, planuojama atidaryti dar vieną statinį – automobilių tunelį. Šiemet šiame ruože bus taip pat tiesiama 8,8 km bėgių.
Viaduko statyba. „LTG Infra“ nuotr.
„Rail Baltica“ – strateginis LTG grupės ir Europos Sąjungos bei didžiausias geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant bus nutiestas elektrifikuotas europinio standarto geležinkelis, sujungsiantis Lietuvą, Latviją ir Estiją su Vidurio bei Vakarų Europa, užtikrinsiantis regiono integraciją, civilinį ir karinį mobilumą.
(be temos)
(be temos)