Pagaliau: Kaune atidarytas naujasis tiltas per Nerį

Ketvirtadienio rytą naujuoju tiltu Kaune per Nerį oficialiai nuriedėjo pirmieji automobiliai. 

Trečiasis tiltas

Šis tiltas papildė greta esantiems A. Meškinio tiltams draugiją ir yra svarbi magistralinio kelio A1, jungiančio Vilnių, Kauną ir Klaipėdą, dalis.

Naujo – trečiojo tilto reikėjo, nes rekonstruojama Islandijos pl. atkarpa su minimais tiltais yra intensyviausias kelio ruožas Lietuvoje, pirmieji du tiltai pritaikyti dvigubai mažesniems srautams.

LNK reportažas:

Skaičiuojama, kad nuo Biruliškių sankryžos iki „Via Baltica“ eismo intensyvumas siekia iki 78 tūkst. automobilių per parą.

Vilmanto Raupelio nuotr.

Simboliniame atidarymo renginyje dalyvavo susisiekimo ministras Marius Skuodis, Seimo nariai, VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius, savivaldos ir rangovų „Kauno tiltai“ atstovai.

„Pagaliau kauniečiai, kai baigsime tvarkyti visą kompleksą, galės važiuoti Kaune, vietiniam susisiekimui nereikės įvažiuoti į automagistralę su visais kamščiais ir su visomis kitomis pasekmėmis“, – sakė M. Skuodis.

Vilmanto Raupelio nuotr.

Prasidės viduriniojo rekonstrukcija

Naujasis 300 m ilgio tiltas jau baigtas, tačiau tai tik dalis vykdomos magistralinio kelio ruožo nuo 99,29 iki 100,47 km (Islandijos pl.) rekonstrukcijos. 

Anot rangovų, šiuo metu vykdomi atraminės sienos įrengimo darbai. Projektą pabaigti planuojama vasarą. Nurodoma, kad bendra darbų vertė yra 32,34 mln. eurų (su PVM).

Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius V. Lipkevičius teigė, kad kitą savaitę bus paskelbtas konkursas viduriniojo tilto rekonstrukcijai, iš pradžių jį demontuojant.

Tikėtina, kad jo rekonstrukcija prasidės po pusmečio. Tuomet jis bus uždarytas, o jo vaidmenį laikinai perims naujasis tiltas, tad eismo sąlygos laikinai vėl suprastės turint omenyje srauto pralaidumą.  

Vėliau bus imtasi ir kiek geresnės būklės likusio senojo tilto, o taip pat laukia kelio atkarpos nuo Biruliškių iki Jonavos g. sutvarkymas.

„Tuomet jau būtų užtikrintas šio mazgo saugus funkcionavimas ir saugus eismo srautų valdymas“, – sakė direkcijos vadovas, įvardijęs, kad visų numatytų pabaiga planuojama 2027 m.

Įgyvendinus visą Islandijos pl. projektą bus atskirti skirtingo greičio režimo transporto srautai, nes tranzitinis transportas bus atskirtas nuo vietinio.

Labai džiugu, kad visa projekto komanda, pradedant užsakovais, projektuotojais, statybininkais su tais iššūkiais susitvarkė.

Tiltai – prioritetas

Rangovų „Kauno tiltai“ generalinis direktorius Aldas Rusevičius sakė, kad trečiojo tilto statybos kėlė savus iššūkius. „Labai džiugu, kad visa projekto komanda, pradedant užsakovais, projektuotojais, statybininkais su tais iššūkiais susitvarkė“, – kalbėjo A. Rusevičius, pridūręs kad transporto infrastruktūra ir jos statiniai yra svarbūs ir ekonomikai, ir krašto saugumui.

Kauno vicemeras Andrius Palionis atkreipė dėmesį, kad  dėl šio tilto padidės saugumas A1 kelyje, o taip pat bus sutaupoma ir laiko, kurį dabar Lietuvos gyventojams ir svečiams tenka praleisti spūstyse A1 ties Kaunu. 

Vilmanto Raupelio nuotr.

Anot ministro, tiltai yra vienas ministerijos prioritetų. Iš viso Lietuvoje yra 73 prastos būklės tiltai. Per metus ministerija pajėgi finansuoti 7-10 tiltų tvarkymo darbus. 

Vicemeras dar papildė, kad šiemet Kaune jau baigtas statyti pėsčiųjų tiltas į Nemuno salą iš Naujamiesčio, o artimiausiuose planuose yra tiltas iš salos per Nemuną į Aleksotą, o taip pat vadinamasis Kėdainių tiltas, tapsiantis alternatyva tranzitui per Senamiestį. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

2 foto

2 foto portretas
Kazkur maciau pavad " gresme Kaunui "

KUPČINASKO vieta t e n ,

KUPČINASKO vieta t e n , portretas
kur p r i š i k t a / po tiltu /-- nes konservatorių CHUNTA tik tai te sugeba -visur juos išduoda s m a r v ė.

Valioooo

Valioooo portretas
JEDINSTVO triedžia iš nevilties
VISI KOMENTARAI 85

Galerijos

Daugiau straipsnių