Prasidėję "Via Baltica" magistralinio kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai rekonstrukcijos darbai laikinai apsunkino transporto eismą šioje teritorijoje.
Pirmojo etapo metu bus rekonstruota apie 10 km kelio nuo Garliavos iki Prienų savivaldybės ribos (17,3–23,4 km ir 21,8–23,4 km ruožai). Apie šioje kelio atkarpoje numatomus atlikti darbus ir su tuo susijusius eismo pokyčius Kauno rajono vicemeras Kęstutis Povilaitis, Savivaldybės Kelių ir transporto skyriaus specialistai diskutavo su Juragių gyventojais, šia kryptimi keleivius vežančių maršrutinių taksi įmonių, Garliavos mokyklų atstovais. Susitikime taip pat dalyvavo rekonstrukcijos darbus vykdančios įmonės "Kauno tiltai" atstovas, policijos pareigūnai.
"Kelio rekonstrukcijos darbų metu vietos gyventojai patirs tam tikrų nepatogumų. Stengsimės, kad jų būtų kuo mažiau", – patikino K. Povilaitis.
Artimiausiu metu bus koreguojami maršrutinių taksi tvarkaraščiai, sprendžiama, kur tikslingiausia įrengti laikinas viešojo transporto stoteles. Bus skiriama daugiau dėmesio saugiam moksleivių pavėžėjimui į Garliavoje esančias ugdymo įstaigas užtikrinti.
Pirmojo rekonstrukcijos etapo metu minėtame kelio ruože bus panaikinti saugaus eismo reikalavimų neatitinkantys apsisukimai per skiriamąją juostą, neliks vieno lygio sankryžų, prie Mauručių bus įrengtas viadukas per geležinkelį. Ties Juragiais ir Stanaičiais ketinama pastatyti pėsčiųjų viadukus, tarp šių gyvenviečių nutiesti pėsčiųjų ir dviračių takus, jungiamuosius kelius. Į pastaruosius bus nukreiptos šiuo metu magistralėje esančios 40 nuovažų į gatves ir sodybas. Rekonstruojamame magistralės ruože nuo 21,8 km bus tiesiamos dvi papildomos eismo juostos.
Pirmojo etapo "Via Baltica" rekonstrukcijos darbus planuojama baigti per devynis mėnesius – 2016 m. vasarą. Jų įgyvendinimas kainuos apie 39 mln. Eur.
Naujausi komentarai