Tyrimas: lietuviai internete dažniausiai perka bilietus ir drabužius

Internete yra pirkęs kas trečias mūsų šalies gyventojas. Beveik trečdalis interneto naudotojų elektroninėje erdvėje perka kartą per mėnesį. Pagrindiniai lietuvių interneto pirkiniai – bilietai į įvairius renginius bei drabužiai, batai ir aksesuarai. Tai parodė Interneto naudotojų tyrimas, kurį atliko rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovė „TNS LT“.

„Tyrimo duomenimis, perkančiųjų internete skaičius auga. Šiemet prekių ar paslaugų internete jau yra pirkę 42 proc. visų interneto naudotojų, o tai 9 procentiniais punktais daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus. Tačiau reikėtų pastebėti, kad kol kas mūsų šalyje dar tik formuojasi pirkimo internete įpročiai, o gyventojai internete dažniausiai perka nereguliariai“, – teigė bendrovės projektų vadovė Inga Bitinaitė.

Tyrimo rezultatai rodo, kad tik kas dešimtas  pirkėjas internete perka bent kartą per savaitę, 29 proc. tai daro bent kartą per mėnesį. Didžioji dauguma perkančiųjų internete – 60 proc. – perka rečiau nei kartą per mėnesį.

Daugiau nei kas trečias interneto vartotojas, t.y. 37 proc. internautų, elektroninėje erdvėje perka bilietus į renginius, teatrą bei kiną. Drabužius, batus ir aksesuarus internete renkasi 24 proc. pirkėjų internetu. Į populiariausių prekių ir paslaugų internete trejetuką patenka ir lėktuvų bilietai, kuriuos įsigyja kas penktas vartotojas.

Rečiausiai mūsų šalies pirkėjai elektroninėje erdvėje renkasi interjero prekes, telefonus bei maistą. Beje, tyrimas rodo, kad pastaruoju metu maisto prekių populiarumas auga. Šiemet maistą internetu pirko 5 proc. interneto vartotojų, tuo metu pernai vos 2 proc.

Pirkimas internetu populiariausias tarp 20–39 metų amžiaus gyventojų. Vertinant pagal užsiėmimą, aktyviausi pirkėjai internete yra tarnautojai, specialistai bei studentai.

Nors pagrindiniai interneto pirkėjai yra didmiesčių gyventojai, pirkti tokiu būdu pamažu įpranta ir  mažesnių miestų, miestelių bei kaimų gyventojai. Per metus tokių pirkėjų dalis išaugo 7 proc. ir šiuo metu sudaro 24 proc. visų pirkėjų internete. Šiuo metu miesto ir kaimo gyventojų elektroninių pirkinių krepšelis panašus, tačiau kaimo gyventojai dažniau nei vidutinis pirkėjas renkasi telefonus.

15 proc. pirkimą internetu išbandžiusių žmonių ketina tokiu būdu prekes ir paslaugas ateityje pirkti dažniau nei iki šiol. Penktadalis interneto vartotojų, kurie iki šiol nebandė apsipirkti internetu, planuoja elektroninių prekių ir paslaugų įsigyti per artimiausius metus.

Tyrimas atliktas šių metų kovo – gegužės mėnesiais, jo metu apklausti 1667 respondentai nuo 15 iki 74 metų amžiaus.



NAUJAUSI KOMENTARAI

XXI a. baudžiava Lietuvoje

XXI a. baudžiava Lietuvoje  portretas
22 metus Lietuvą skurdino, partinių gaujų suformuotos, penkiolika vyriausybių. Štai kokioje padėtyje dabar yra Lietuvos žmonės. Kai ... Anglijoje nekvalifikuotas darbininkas, užsidirbęs minimalų valandinį atlygį, gali nusipirkti šešis produktus: - pieno 1 litrą; - miltų 1 kilogramą; - cukraus 1 kilogramą; - 6 kiaušinius; - aliejaus 1 litrą; - dyzelino 1 litrą. Tai ... Lietuvoje nekvalifikuotas darbininkas, užsidirbęs minimalų valandinį atlygį, nepajėgus nupirkti dyzelino 1 litro, aliejaus 1 litro (nes brangesnis už dyzeliną su akcizais) ir iš likusių keturių aukščiau išvardintų produktų gali nusipirkti tik vieną kurį nors, nes kitiems įsigyti pinigų jau nepakanka. Tokiom nežmoniškom sąlygom Lietuvoje yra priversti gyventi mūsų vaikai (nekvalifikuoti darbininkai) mūsų tėvai pensininkai ir mes (mažiausias pajamas užsidirbantys). Kad gyventi oriai Lietuvoje ... Rudenį, rinkimuose į seimą reikia atsikratyti visų partinių gaujų, kurios sukūrė Lietuvą netinkamą žmogui gyventi. (2012 kovas)

ele

ele portretas
visiskai jus teisus pirmasis komentatoriau,todel ir negyvenu Lietuvoje nes neimanoma taip gyventi,ir savo ateities su Lietuva nesieju..

julia

julia portretas
nesamone pirkti drabuzius, o ypac batus internetu...perku tik kaciu smeli ir maista...dar sunkias prekes Senukuose...
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių