Gėrimų versle - naujas varžovas

Bendrovė “European Sources” stoja greta kitų gėrimų gamintojų ir į rinką žengia su palyginti nauju produktu - privataus prekės ženklo gėrimais.

“Energinių gėrimų rinka kiekvienais metais auga beveik 100 procentų, o banga Lietuvoje dar tik prasideda, mūsų įmonė nusprendė į šią rinką pasižiūrėti kitu kampu. Mes norime kiekvienam žmogui ar įmonei leisti pasigaminti savo energinį gėrimą su savo prekės ženklu, kurį galima dalinti verslo partneriams, kolegoms arba realizuoti pardavimo kanaluose,“ - pasakojo prisistatė bendrovės „European Sources“ direktoriaus pavaduotojas Kastytis Kemežys.

Paprastai, anot jo, norint pradėti energinių gėrimų verslą, reikia užsisakyti daugiau kaip pusę milijono gėrimo skardinių vien dėl to, kad gamintojas apipavidalintų skardinę pagal tam tikrus norus.

„European Sources“ rinką žada stebinti lankstumu: galima užsisakyti 24 vienetus skardinių. Mydrink.lt orientuojasi ne tik į pradedančius savo energinių gėrimų verslą, bet ir į norinčius pasigaminti gėrimo su savo prekės ženklu tik vienam kartui.

Organizuojantiems konferencijas, verslo susitikimus, televizijos arba radijo reklamos kampanijas, anot verslininko, tai yra puikiausia savo prekės ženklo reklamos galimybė.

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

somis

somis portretas
energetinių gėrimų banga Lietuvoje toli gražu ne prasideda. Kitaip negu vakarų europoje - čia pirkėjai dažniau pagalvoja, už ką moka pinigus

tomas

tomas portretas
Nuotraukoje kaiptik pavaizduoti energetiniai gerimas :}

cha

cha portretas
gera fotke parinkta ;D
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių