Nuo pirmadienio susisiekimo paslaugų platformoje „Bolt“ atsiras „Basic“ kategorija, jai bus priskirti senesni automobiliai, vairuotojai nemokantys lietuvių ar anglų kalbos.
Miesto veidą kuria įvairių profesijų, pažiūrų, tautybių žmonės. Ne išimtis – taksi vairuotojai arba pavežėjai. Atvykę iš užsienio, dar nemokantys lietuvių kalbos, bet norintys užsidirbti dažnai pasirenka šią profesiją. Tai būdas ne tik užsidirbti, bet ir pažinti kitą kultūrą, įnešti netikėtų naujovių.
Taksi vairuotojų profesinė sąjunga po sostinės savivaldybės sprendimo išbandyti vienoje Vilniaus Ukmergės gatvės dalyje draudimą „A“ juostomis važiuoti taksi automobiliams parengė peticiją, kurioje teigiama, kad taksi automobiliai piko metu tik papildytų spūstyse stovinčiųjų gretas.
Taksi vairuotojai guodžiasi nebeišgalintys sumokėti nuolat didėjančių mokesčių, todėl vis dažniau pasitraukia į pogrindį. Taksistu dirbantis klaipėdietis Alfonsas jau antrus metus keleivius veža nelegaliai, esą sąžiningai dirbdamas nepragyventų.
Net ir oficialiu, viešai skelbiamu taksi įmonės numeriu išsikvietęs taksistą negali būti tikras, kad atvažiuos ne apsimetėlis. Neseniai tokioje situacijoje atsidūrė klaipėdiečių porelė – "Memelio taksi" atstovu prisistatęs vyras ne tik neįjungė taksometro, bet chuliganiškai vairuodamas vos nesukėlė avarijos.
Uostamiesčio pareigūnai vykdė prevencinę priemonę, kurios metu Rietavo ir Gargždų miestuose buvo sulaikyti taksi vairuotojai, kurie iš taksi automobilių pardavė alkoholinius gėrimus.
Ne į visų uostamiesčio taksi paslaugomis pasinaudojusiųjų pinigines sugrįžta jiems priklausanti grąža. Į tokią situaciją neseniai pateko viena garbaus amžiaus klaipėdietė. Vežėjų atstovai tokiais atvejais keleiviams pataria išlikti principingiems ir reikalauti jiems priklausančių pinigų.