Dviračių saugyklų paviljonai Rumpiškės gatvės kvartale – vis dar tušti. Užrakinti statiniai jau kelia erzelį, gyventojams kyla abejonių, ar brangus pirkinys bus naudojamas kvartale gyvenančių klaipėdiečių reikmėms.
Vis gražėjantis Rumpiškės kvartalas stebina naujovėmis. Viena jų – trys keisti metaliniai paviljonai, tušti stovintys jau beveik metus. Pasirodo, čia kvartalo gyventojai galės laikyti savo dviračius. ES pinigais sumokėję už tai projekto kuratoriai neabejoja jo sėkme. Tačiau kvartale gyvenantys žmonės jau dabar baiminasi, ar naujieji paviljonai nevirs prašalaičių landynėmis.
Vilniuje įrengiami nauji viešojo transporto keleivių laukimo paviljonai. Birželį 7 paviljonai pastatyti šiose viešojo transporto stotelėse: po vieną Kalnėnų, Elektros ir po du paviljonus abiem kryptimis Alėjos, Salininkų bei Rodūnios sodų stotelėse. Planuojama, kad iki rugsėjo mėnesio pabaigos bus įrengti dar 37 nauji keleivių laukimo paviljonai.
Uostamiestyje daugėja viešojo transporto laukimo paviljonų. Vietose, kur stoginių iki šiol nebuvo, jos atsiranda, o centrinėse gatvėse seno modelio laukimo paviljonus keičia nauji.
Kauno rajono vežėjai bendradarbiaudami su Kauno rajono savivaldybe Garliavoje, Lapėse, Ramučiuose ir Sausinėje įrengė keturis naujus keleivių laukimo paviljonus.
Uostamiesčio valdžia dar dviejose autobusų stotelėse įrengs keleivių laukimo paviljonus. Vienas jų atsiras Kretingos gatvėje, kitas – prie Lėbartų kapinių.
Uostamiestyje dar galima rasti viešojo transporto stotelių, kuriose trūksta ne tik pastogių, bet ir suoliukų, šiukšliadėžių. Klaipėdiečiai nepatenkinti, kad autobusų tenka laukti stovint. Pasitaiko ir tokių keleivių, kurie neištvėrę prisėda ant šaligatvių.