Dešimtims tūkstančių nelegalų laivais ir valtimis plaukiant į Pietų Europą – Europos Parlamentas (EP) pritarė solidarumo mechanizmui. Prireikus per jėgą solidarizuotis turėtų visos ES narės, praneša LNK.
Kariuomenė naujų karių bandys prisivilioti pinigais. Medicinos studentams, pasirašiusiems sutartį su kariuomene, žadama po 8 tūkstančius eurų kasmet. Ir tai dar ne viskas – žadama ir kita paskata, pasakojama LNK reportaže.
Dviejų metų baltasis šveicarų aviganis Boltas namuose žaidė su katinu. Po dviejų valandų šeimininkas Boltą nakčiai uždarė stiklinėje terasoje, pasakojama LNK reportaže.
Siekiant užkirsti kelią nelegaliam darbui transporto sektoriuje, Valstybinės darbo inspekcijos (VDI) kartu su Valstybės sienos apsaugos tarnybos (VSAT) pareigūnais vykdė patikros akciją. Priemonės vykdymo metu nustatyta, kad tik kas antras vairuotojas įdarbintas nepažeidžiant įdarbinimo tvarkos.
Rusijai iki metų pabaigos liko mažiau nei pusė sankcionuotų prekių gabenimo tranzitu per Lietuvą į Kaliningradą ir atgal kvotos, teigia „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG).
Siekiant sureguliuoti prieglobstį gavusių užsieniečių integracijos srautus Klaipėdoje, miesto taryba patvirtino pusės šimto migrantų socialinės integracijos kvotas. Pernai savivaldybė integracijos paslaugą suteikė vienam asmeniui, kuris atvyko iš Rusijos. Iš viso uostamiestyje gyvena 17 tokių asmenų.
Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ kreipėsi į atsakingas šalies institucijas prašydama panaikinti kvotas tolimųjų reisų vairuotojams iš trečiųjų šalių, supaprastinti jų įdarbinimo procedūras ir sudaryti galimybę juos įdarbinti per kelias dienas. Dėl Mobilumo paketo reikalavimų, karo Ukrainoje ir 2-3 mėnesius trunkančių įdarbinimo procedūrų rasti Lietuvoje galinčių dirbti tolimųjų reisų vairuotojų tampa vis sunkiau, todėl šalies verslas prašo atsakingų šalies institucijų veikti ryžtingai.
Pernai įvesta kvota trūkstamų profesijų trečiųjų šalių piliečiams turi trūkumų. Socialinės apsaugos ir darbo ministerija peržiūrėjo esamą sistemą ir siūlo tobulinti kvotos nustatymo užsieniečiams tvarką, kad kvotų dydis ateityje labiau atitiktų darbo rinkos poreikius.
Mūsų šalies transporto kompanijos, nesulaukdamos atsakingų institucijų sprendimo skirti papildomai 15 tūkst. kvotų, kurios leistų įmonėms paprasčiau įdarbinti tarptautinę kvalifikaciją turinčius tolimųjų reisų vairuotojus iš trečiųjų šalių, patiria vis didesnių nuostolių ir yra priverstos riboti veiklą. Tai yra didžiulis smūgis transporto sektoriui, todėl vežėjai prašo nedelsti ir suteikti papildomų kvotų.