Dėl „Luminor“ ir „Swedbank“ internetinės bankininkystės veiklos sutrikimų ja negalėjo naudotis dalis klientų, penktadienį skelbia naujienų portalas „15 min“.
„Luminor“ bankas atsisakė stacionaraus elektroninio parašo naudojimo jungiantis prie internetinės bankininkystės. Tokį sprendimą bankas priėmė, atsižvelgęs į itin mažą šio prisijungimo būdo populiarumą ir patogumą vartotojams, sakoma pranešime.
Lietuvos bankų asociacija (LBA) drauge su asociacija „Langas į ateitį“ sukūrė demonstracinį interneto banką: saugų ir paprastą būdą susipažinti su elektronine bankininkyste. Partnerių tikslas – padėti skaitmeninių įgūdžių stokojantiems gyventojams išmėginti nuotolines paslaugas ir įvertinti jų patogumą.
Žmogaus lūkesčiai ir svajonės atveria neribotų galimybių – deja, ne tik tobulėti, bet ir sukčiauti. Anot IT saugumo ekspertų, masiškai naudodamiesi išmaniaisiais telefonais ir interneto bankininkyste, privalome kritiškai tikrinti visas žinutes bei laiškus su pasiūlymais ir netikėti pasakomis apie greitą praturtėjimą.
Šiuo metu plinta SMS pranešimai, neva siunčiami iš SEB banko, kuriais sukčiai siekia gauti klientų prisijungimo prie el. bankininkystės duomenis, perspėja SEB bankas.
Naktį iš ketvirtadienio į penktadienį „Luminor“ bankas atliks techninius darbus, dėl kurių nuo ketvirtadienio vakaro sutriks internetinės bankininkystės veikla.