Įgyvendinus trąšų terminalo transformaciją, kompanijoje „Bega“ buvo išplėstos galimybės Lietuvos grūdų ir kitų žemės ūkio produktų eksportui: krovinių sukaupimo pajėgumai dengtose talpyklose, poreikiui esant, gali būti padidinti nuo buvusių 400 tūkst. iki beveik 600 tūkst. t, o grūdų krovos į laivus galimybės išplėstos iki 3 laivų vienu metu, iš jų 2 – didelio tonažo. Iš JAV, Šiaurės Afrikos bei kitų tolimų rinkų importuojamos trąšos kompanijoje „Bega“ yra ne tik iškraunamos iš laivų, bet ir supakuojamos į didmaišius, kuriais pristatomos galutiniams jų gavėjams Lietuvoje, kitose Baltijos šalyse, Lenkijoje. Dėl pasikeitusių geopolitinių sąlygų įvykusį logistikos ir rinkų persiskirstymą išgyvenančios Klaipėdos uosto krovos kompanijos buvo priverstos intensyviai ieškoti kelių, kaip prisitaikyti prie naujos realybės.