Šalies keliuose sumažėjo vadinamųjų juodųjų dėmių. Tačiau per pastaruosius ketverius metus tose vietose vis tiek žuvo dvylika žmonių. O ekonominė žala siekia milijonus eurų.
Tyrimas atskleidė, kad Lietuvoje dažniausiai apgadinami „Subaru“ markės automobiliai. Apgadinimų patyrė net keturios iš penkių mašinų. Antroje vietoje BMW. Kokia markė Lietuvoje nukenčia mažiausiai?
Šiemet eismo įvykių skaičius, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, augo nedaug, bet žuvusiųjų eismo įvykiuose skaičius išaugo jau 42 proc. „Labas vakaras, Lietuva“ laidoje eismo įvykių statistiką pakomentavo Kelių policijos tarnybos Administracinės veiklos ir eismo priežiūros skyriaus viršininkas Rytis Vosylius.
Policija skelbia, kad šiemet fiksuojami nauji avaringumo antirekordai. Palyginus su pernai, tuo pačiu metu avarijų šalyje padaugėjo bene dvigubai, pranešama LNK reportaže.
Įskaitinių* eismo įvykių Vilniuje statistika rodo, kad gatvėse, kurios buvo rekonstruotos, pastaraisiais metais, eismo įvykių sumažėjo maždaug perpus, o tiesioginių transporto priemonių susidūrimų su pėsčiaisiais – net dviem trečdaliais, informuoja Vilniaus savivaldybė.
Rugsėjo pradžioje Lietuvos didmiesčių – Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos – keliuose stebimas tradicinis reiškinys. Pagausėja vairuotojų, kurie yra nepratę prie šiems miestams būdingo eismo intensyvumo ir vairavimo kultūros. Dėl to smarkiai padaugėja eismo įvykių ir transporto spūsčių.
Prieš pat rugsėjį važinėdamas po Neringą negalėjau atsistebėti – siauru keliu į Nidą kasdien praskrieja šimtai automobilių. Neretai gerokai viršydami leistiną greitį, nors už dažno vingio čia slypi pavojai. Netvarkingai pamiškėje pastatytas automobilis, neatsargus dviratininkas ar kelią perbėgantys gyvūnai – dėl tokių faktorių mūsų pamėgtas kurortas tapo viena avaringiausių šalies vietovių.
Pradėjome gyventi žiemos laiku. Apie tai, kad laiko persukimas daro neigiamą įtaką žmonių savijautai, kalbama nuolat, o draudikai pabrėžia ir šio žingsnio poveikį vairuotojams.
Daugiau kaip 73 tūkstančiai vyresnių kaip 65 metų amžiaus Pietų Korėjos piliečių pernai savo noru grąžino atitinkamoms institucijoms vairuotojų pažymėjimus, atsisakydami galimybės savarankiškai važiuoti automobiliu.