Tiek per Lietuvą, tiek per Latviją planuojamas tiesti europinis geležinkelis („Rail Baltica“) svarbiausiu tikslu jau iškelia ne jungtis su jūrų uostais, o karinį mobilumą.
Prekybos, kapitalo, informacijos ir žmonių judėjimas pasaulyje yra tarsi dėliojamas į lentynėles ir tuomet išvedamas indeksas, kuris vadinamas globalizacijos lygiu.
Vis labiau aiškėja, kad jūrų uostuose ir laivuose diegti vadinamąjį žaliąjį kurą – amoniaką, vandenilį ar metanolį nebus taip paprasta, kaip pristatoma reklamose.
Neįtikėtina, bet panašu, kad „stagnacija“ gali tapti dažniausiai 2024 m. rytų Europos šalių ekonomikose, įskaitant ir jų jūrų uostus, vartojamu žodžiu.
Susisiekimo ministras sako, kad Europos Sąjungai (ES) svarstant uždrausti Rusijos ir su ja susijusiems laivams įplaukti į Bendrijos jūrų uostus daugiausia diskusijų kyla dėl to, kaip įgyvendinti tokį draudimą. Tačiau, pasak Mariaus Skuodžio, kai kurie sprendimai, nors ne tokie ambicingi, gali būti paskelbti jau netrukus.