Civilinė sauga, veikla apimanti valstybės ir savivaldybių institucijų, ir įstaigų, kitų įstaigų, ūkio subjektų, nevyriausybinių organizacijų, gyventojų, ir kitų šiame įstatyme nurodytų asmens pasirengimą ekstramaliosioms situacijoms, veiksmus joms gresiant ar susidarius ektramaliųjų situacijų valdymą, ir jų padarinių šalinimą., taip pat ypatingos svarbos subjektų pasirengimą užtikrinti atsparumą.
Komentarų skilties nepanaikinimą paaiškinu tik kaip papildomą, o gal ir pagrindinę ( gaunant lėšas iš reklamos) galimybę išsilaikyti. Ir galbūt kita priežastis yra ta, kad matyt kažkieno manymu geriau tegul silpnapročiai ir kiti nelaimėliai "išsituština" čia, o ne gatvėse ar šeimose smurtaujnt prieš kitus. Rašau taip, nes kartais būna labai šlykštu skaityti kai kuriuos suvapėjimus absoliučiai be jokio ryšio. O šiaip, labai užjaučiu mirusios moters artimuosius. Vienareikšmiškai taip gatvėse neturi būti. Greitosios vairas turi įsitikinti, kad gali saugiai pravažiuoti, bet VISŲ KITŲ pareiga yra praleisti spec. tarnybų automobilius. Manau, nemaža vairavimo mokyklų dalis turi rimtai peržiūrėti kaip jų taip vadinamai instruktoriai ruošia būsimus eismo dalyvius.
Vat teko diskutuoti su taksistu ir man pačiam buvo tokia situacija, kai gretosis vairuotojas garsinį signalą pajungia ne iš anksto artėdamas prie sankrįžos, bet paskutinį momentą jau prie pat, dgant raudonam signalui ir vos, vos spėji pasitraukti į šoną. Taksistas sakė tenka labai dažnai taip , visų greitųjų vairuotojai signalą pajungia labai vėlai, likus gal 2 sekundėm iki sankrįžos. Todėl dar ne kartą bus tokių situacijų.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)