Per Vilnių tiek daug krovininių traukinių nebedundės

  • Teksto dydis:

Šiandien ministras pirmininkas Algirdas Butkevičius dalyvavo Vilniaus geležinkelio aplinkkelio Kyviškės–Valčiūnai antrojo kelio statybos atidarymo šventėje.

Nuo šiol Vilniaus geležinkelio stoties rajonas taps dar patrauklesnis, nes per stotį nebebus gabenami kroviniai, todėl sumažės geležinkelio kamščiai, neliks taršos pavojaus dėl gabenamų pavojingų medžiagų, eismas taps saugesnis, rašoma pranešime spaudai.

„Modernizuojant tarptautinį geležinkelio koridorių nuo valstybės sienos su Baltarusija iki Klaipėdos buvo svarbu sustiprinti Lietuvos, kaip tranzito valstybės, pozicijas. Turėdami šį aplinkkelį, įgyjame konkurencinį pranašumą – kroviniai ne tik aplenks Vilniaus miesto gyventojus, kas žmonėms leis gyventi ramesnėje aplinkoje, bet ir bus sudarytos sąlygos pervežti didesnį kiekį krovinių, šalies biudžetas gaus daugiau pajamų. Labai džiaugiuosi įgyvendinamu projektu ir dėkoju visiems, kurie prie jo prisidėjo“, – sakė premjeras A. Butkevičius.

Aplinkkelio Kyviškės–Valčiūnai projekto įgyvendinimo metu buvo rekonstruotas po II pasaulinio karo ypatingam krovinių pervežimui pastatytas 24,5 km ilgio geležinkelio kelias, aplenkiantis Vilniaus miestą. Atliekant darbus, buvo išplėstos stotys, rekonstruoti keliai ir iešmynai, eismo valdymo ir elektros tiekimo sistemos, telekomunikacijos.

Įgyvendinant šį milžinišką projektą, buvo įdiegtos šiuo metu pasaulyje naudojamos naujausios geležinkelių technologijos, užtikrinančios ilgaamžę, patikimą, patvarią bei atitinkančią aplinkosauginius reikalavimus infrastruktūrą.

Gyventojų patogumui buvo pastatytos dar dvi požeminės pėsčiųjų perėjos ir vienas viadukas, tarptautinius saugumo standartus atitinkanti vieno lygio pėsčiųjų perėja, nutiesta daugiau nei 5 kilometrai garsą slopinančių sienučių, aplinkinių gyventojų būstuose pakeista per 200 langų.

Aplinkkelio Kyviškės–Valčiūnai įrengimas yra viena iš IX tarptautinio geležinkelio koridoriaus bei Vilniaus geležinkelio mazgo plėtros dalių. Šios plėtros tikslas – modernizuoti geležinkelių infrastruktūrą ir sudaryti galimybes Baltarusijos kryptimi elektriniais traukiniais vežti keleivius, o iki Vaidotų skirstymo stoties gabenti krovinių sąstatus, kurių bendras svoris siekia 6 tūkst. tonų.

Projektas finansuojamas Europos Sąjungos (85 proc.) ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ lėšomis (15 proc.).



NAUJAUSI KOMENTARAI

o Kaunas

o Kaunas  portretas
ar sulauks eismo i Kaliningrada tinkamo valdymo sureguliavimo ? Kroviniu esalonu (po 60 cisternu), svoris 100 kartu didesnis nei 6 t.tonu ir ju griaudejimai ,bildesiai ,asiu 'zviegimas '-tai pragariski garsai ir zemes drebejimai gyvenantiems salia ,ypac pervaziavus hidroelektrine kylant viaduko zonoje i ikalne .Kas turi irengti garso uztvaras ?
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių