Bendrovės "Vilniaus troleibusai" 2-ojo parko direktorius Berelis Čimbleris patikino, kad troleibusai važinėja pagal grafiką, o šalčiai jį pakoregavo nesmarkiai. Anot jo, per parą vidutiniškai dėl didelio šalčio sugenda penki šeši troleibusai.
Atstovas teigia besistengiantis, kad žmonės nežvarbtų iš šalčio, tačiau pastangos dažnai bejėgės prieš pasenusią techniką.
"Temperatūra daro įtaką – šąla oro sistemos, dėl to negalime eksploatuoti troleibusų. Be abejo, patiriame nuostolių, nes nevežame tiek keleivių, kaip įprastai", – Lietuvos radijui kalbėjo pašnekovas.
B.Čimbleris pripažino, kad temperatūrai nukritus iki 20 laipsnių žemiau nulio, šildymo sistemos nepajėgia apšildyti troleibusų salono. Tai ypač pajunta rytais troleibusais keliaujantys žmonės.
"Kadangi naktį troleibusai stovi atvirame ore, iš ryto jiems įšildyti reikia laiko. Vairuotojui atėjus į darbą temperatūra salone tokia pat kaip lauke ir tik po keleto valandų padidėja", – pasakojo bendrovės "Vilniaus troleibusai" 2-ojo parko direktorius.
B. Čimbleris neneigė, jog sulaukia ir nepatenkintų keleivių skundų.
"Daugiausia skundų būna iš ryto, kai troleibusas tik išrieda iš parko. Dieną tokių skundų nebėra. Vairuotojai sėdi atskiroje kabinoje, jos plotas mažesnis, ji uždara, tad jiems kiek šilčiau, bet irgi ne per daug šilta", – teigė pašnekovas.
Naujausi komentarai