U.Kiguolio automobiliai: nuo "aštuntuko" iki BMW X6 50i" Pereiti į pagrindinį turinį

U.Kiguolio automobiliai: nuo "aštuntuko" iki BMW X6 50i"

2010-05-19 10:02
Patenkintas: "BMW X6 50i" U.Kiguolio kol kas nenuvylė.
Patenkintas: "BMW X6 50i" U.Kiguolio kol kas nenuvylė. / Evaldo Butkevičiaus nuotr.

Modelių agentūros "Supermodels" įkūrėjas, projekto "Supermuzika.lt" iniciatorius ir "Tipo Grupė" narys Ugnius Kiguolis visada skeptiškai vertino visureigius. Jo nuomonė pasikeitė, kai prieš du mėnesius įsigijo 2008 m. laidos "BMW X6 50i".

Daug privalumų

"Posūkyje važiuojant šiek tiek greičiau apima jausmas, kad apsiversi, – bene visų visureigių minusą pastebėjo Ugnius. – Tačiau "BMW X 50i" svorio centras sukoncentruotas ne viršuje, o apačioje, kaip ir sportinėse mašinose."

"BMW X6" sveria 2800 kilogramų, todėl iš pradžių U.Kiguolis negalėjo patikėti, kad nejunta šio nemalonaus jausmo.

Automobilį, kuriuo važinėta apie metus, Ugnius pirko salone. 31 metų vyras neslapukauja: už prabangų, ne bekelei skirtą visureigį, mokėjo 235 tūkst. litų.

Benzininis variklis – dviejų turbinų, 4,5 l darbinio tūrio, 6 pavarų automatinė (galima perjungti į mechaninį režimą) greičių dėžė, galinio vaizdo kamera, MP3, DVD, 4 zonų kondicionierius, du televizoriaus ekranai, galinės priekabos lygio reguliavimas, dinaminė stabilumo kontrolė (DSC) su ABS, automatiškai prisitraukiančios durys, nusileidimo nuo kalno kontrolė (HDC), padangos – "run flat" (galima važiuoti nuleistomis), greičio matuoklis matomas vairuotojo akių lygyje ant priekinio stiklo. Tokius techninius BMW niuansus ir privalumus vardijo U.Kiguolis.

Trūksta "akies"

"Iš pradžių buvo neįprasta ant stiklo matyti greičio parodymus, – pasiūlęs žvilgtelėti į matuoklį pasakojo Ugnius. – Netrukus akys įprato. Labai patogu, nereikia žvilgsnio nukreipti nuo kelio, dairantis į žemiau integruotus parodymus."

"Supermodels" savininkas patenkintas ir automatiškai į kliūtis reaguojančia bei saugų greitį pasirenkančia sistema. Tiesa, prisipažino, U.Kiguolis, mašinoje trūksta naujuose "Mercedes" integruotos "akies".

Ji ypač patogi spūstyse, nes tada vairuotojui nieko nereikia daryti: mašina sustoja, važiuoja, pasirenka tinkamą greitį. "Dažnai pasitaiko situacija, kai akimirksniui pasukame galvą ir staiga iš kažkur atvažiuoja mašina. "Akis" ("Distronic Plus sistema") perspėja garsu ir vaizdu, reaguoja į aplinką, kliūtis. Persėdęs į šeštos klasės BMW, kur nebuvo šios funkcijos, kartą vos nepadariau avarijos", – prisiminė Ugnius.

Trys padangų komplektai

"Vaikas muistydavosi, užsisegdavo, nusisekdavo saugos diržus, niurzgėdavo. Dabar visą kelią 4-erių Matas Pijus ramus – žiūri animacinius filmukus", – galiniame vaizdo ekrane įsijungus "Eldorado" šypsojosi Ugnius.

Modelių agentūros savininkas patenkintas ir padangų "run flat" sistema. Automobilio su kitomis padangomis jis net neįsivaizduoja.

"Man nesiseka su duobėmis, – nusikvatoja jis. – Vienam automobiliui turėjau vieną vasarinių ir du žieminių padangų komplektus. Vis pataikydavau į duobę."

U.Kiguolis nesidrovi pasijuokti ir iš savęs, prisimindamas situaciją, kai jam lyg tyčia nuleido vieną standartinę padangą, atsarginės neturėjo ir važiavo iki namų apie 5 kilometrus: "Mobiliojo ryšio telefonais mane filmavo vaikai, nes padanga tebuvo skuduras su dideliu gumulu vienoje vietoje."

100 km – per 5,4 sek.

Šis automobilis nėra skirtas bekelei. Tai – prabangus, sportinio stiliaus, daug elektronikos turintis ir greitai pasivažinėti skirtas visureigis: "2,8 t svorio automobilis 100 km/val. val. greitį pasiekia per 5,4 sek. Greičiau nei anksčiau mano turėtas šeštos klasės BMW."

Tiesa, anksčiau turėto BMW U.Kiguolis nevertino entuziastingai: mašina buvo ypač jautri. Užtekdavo tik truputį pasukti vairą, stabdyti, šiek tiek padidinti greitį ar akmenėlio: "Greta sėdintį keleivį po pasivažinėjimo neretai supykindavo arba jis privalėdavo sėdėti atsilošęs. Tai – ne kasdien važinėti skirta mašina."

Kalbėdamas apie "Mercedes" ir BMW, Ugnius negaili gerų žodžių – šie ženklai pateisina savo vardus: "Mercedes geresni komfortu, prabanga, o BMW – sportiškumu."

Jei leistų finansinės galimybės, kaip antrąjį automobilį jis įsigytų "Bugatti Veyron". Ir turbūt komfortišką "Mercedes" arba "Phantom".

Mėgsta elektronikos naujoves

U.Kiguolis šypsosi prisiminęs pirmą išbandytą mašiną, "aštuntuką", vėliau tėvų dovanotą "silkę" – "Audi 100".

Po to "Audi" tapo jo meile – savo pirktą pirmąjį automobilį "Audi A4" jis puošė stilingai ir prabangiai, todėl ir po kelerių metų ji atrodė it nauja. Tiesa, į puošybą investavo beveik tiek pat, kiek kainavo mašina: "Buvo labai skaudu ją parduoti, o po to dar skaudžiau sužinoti, kad po savaitės ją sudaužė studentas, kuris neseniai buvo įsigijęs vairuotojo pažymėjimą."

Anksčiau, neslėpė U.Kiguolis, jam buvo ypač svarbi automobilio išvaizda, dabar – kokybė, galingumas ir jame integruotos elektronikos naujovės.

Kasmet apie 50 tūkst. km nuvažiuojantis vyras su naujuoju BMW jau įveikė apie 10 tūkst. km. Kiek prabangus "BMW" naudoja benzino? Kompiuterio ekrane rodo sunaudojamų degalų vidurkį: 15,1 l benzino 100 km.


Pamatęs katę nusispjauna

Kas naujajame "BMW X6 50i" nepatiko? Be jau minėtos "akies" trūkumo, U.Kiguolis pastebi gana kietą važiuoklę. Be to, "Mercedes" patogesnė navigacija, kurioje matosi parodymai nuo važiavimo pradžios, o BMW – nuo paskutinio paspaudimo. Todėl kaskart reikia spausti "resert" mygtuką: "Šioje mašinoje (tai kritikavo visi ekspertai), prie vairo nepatogiai integruotos pavaros. Visos mašinos turi pliusų ir minusų. Čia abu priekiniai mygtukai – pliusai, o abu minusai – tolėliau."

Ugnius – nėra pedantas ir mašina jam – ne antroji žmona. Tiesa, natūralu, kad, įsigijus naują daiktą, jį visuomet prižiūri kruopščiau.

Su BMW, laimė, nemalonių akimirkų dar nepatyrė. Tokių, kaip kadaise su "aštuntuku", kai pjaute nupjovė nedidelę pušaitę.

Bet važiuodamas galingu juodos spalvos "BMW X6 50i", perbėgus kelią juodai katei, U.Kiguolis tris kartus nusispjauna ir paliečia geležį.

Vyras juokiasi: "Nejaugi sunku tai padaryti? O gal tai – apsaugos? Turiu ir tėvų dovanotą specialiai kelionėje šventintą pakabuką, skirtą vairuotojams. Tiesa, jis dabar kabo "Mercedes CLS350", kuriuo važinėja žmona. Jai jis labiau reikalingas."

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų