„Renault“ iš naujo atranda kompaktinį vienatūrį

  • Teksto dydis:

Technologijos iš aukštesnio segmento

„Išskirtinė naujojo SCENIC asmenybė yra naujoviška, perteikianti „Renault“ jungliųjų ir savavaldžių automobilių strategiją. Jo jutikliai ir kameros padidina saugumą ir kelionės komfortą, o multimedijos technologijos suteikia skirtingų sistemų kontrolę“, – pasakoja Cecile Sobole, naujojo SCENIC produkto vadovė.

Saugumą ir komfortą didinančios įrangos gausa

Išskirtinė naujojo SCENIC ir naujojo GRAND SCENIC įranga:

– Spalvotas ekranas akių lygyje.

– MULTI-SENSE technologija, suteikianti galimybę rinktis penkis skirtingus vairavimo režimus: „Neutral“, „Sport“, „Comfort“, „Perso“ ir „Eco“.

– R-LINK 2 su vertikaliu, 8,7 colio įstrižainės ekranu, kuris yra vienas didžiausių segmente. Nuo 2017 metų sausio R-LINK 2 bus suderinamas su „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ funkcijomis.

– „Bose® Surround Sound“ garso aparatūra.

Naujųjų SCENIC ir GRAND SCENIC įrangoje yra svarbiausios, šiuo metu rinkoje naudojamos, pagalbinės vairavimo sistemos, kurios taip pat naudojamos naujuosiuose „Espace“, „Talisman“ ir „Mégane“. Šios pažangios pagalbinės vairavimo sistemos (ADAS) gali būti valdomos naudojantis R-LINK 2 sistemos ekranu. Jos garantuoja šias funkcijas:

• Užtikrinančią. Prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema (ACC, veikianti važiuojant 50-160 km/h greičiu) ir aktyvi avarinio stabdymo sistema (AEBS). Naujajame SCENIC AEBS veikia ir važiuojant nedideliu greičiu – nuo 7 iki 160 km/h;

• Įspėjančią. Apie išvažiavimą iš eismo juostos perspėjanti sistema (LDW), kuri naujajame SCENIC vairuotoją perspėja juntamais signalais (pavyzdžiui, vietoj garso signalo ji priverčia vibruoti vairo ratą); apie saugų atstumą perspėjanti sistema (SDW); eismo ženklus atpažįstanti sistema su greičio viršijimo prevencijos sistema (TSR su OSP); aklųjų zonų stebėjimo įranga (BSW);

• Padedančią. Galinio vaizdo kamera; automatiškai perjungiamos tolimosios ir artimosios priekinių žibintų šviesos (AHL); priekiniai, galiniai ir šoniniai atstumo jutikliai; tai pat „Easy Park Assist“ (automatinė statymo funkcija).

Trys naujos pagalbinės vairavimo sistemos

Be jau išvardytų ADAS sistemų, naujasis SCENIC ir naujasis GRAND SCENIC turi tris naujas ADAS funkcijas.

Be alternatyvų segmente, aktyvioji avarinio stabdymo sistema (AEBS) su pėsčiųjų aptikimo funkcija yra standartinėje naujųjų SCENIC ir GRAND SCENIC įrangoje. Ši funkcija veikia važiuojant nuo 7 iki 60 km/h greičiu. – Ji analizuoja automobilio aplinką, stebėdama stovinčius ir judančius pėsčiuosius ir prognozuodama tolimesnę jų judėjimo kryptį. – Ji vairuotoją perspėja apie automobilio susidūrimo su pėsčiuoju riziką. – Ji automatiškai įjungia stabdžius ir visiškai sustabdo automobilį, kai nustatoma neišvengiamo susidūrimo rizika, o vairuotojas nereaguoja į ankstesnius perspėjimus.

Be AEBS su pėsčiųjų aptikimo funkcija, naujieji SCENIC ir GRAND SCENIC siūlo dar dvi „Renault“ automobilių naujoves:

– Eismo juostos palaikymo funkciją (LKA), veikiančią važiuojant 70-160 km/h greičiu. Jeigu vairuotojas nevalingai automobiliui leidžia iškrypti iš eismo juostos, ši įranga automatiškai perima vairo kontrolę, išlaikydama automobilį eismo juostoje.

– Nuovargio nustatymo funkciją (TDW). Automobilio judėjimo trajektorija nuolat stebima, vadovaujantis „Bosch“ sukurtu algoritmu. Nustačius vairuotojo nuovargį, jis perspėjamas tiek vaizdo, tiek garso signalais.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių