Mes čia komentarus parašinėkime, savo išmintimi ir bajeriais pasidalinkime. O tuo tarpu musulmonai, indusai ir visų spalvų svieto valkatos toliau plūsta į Kauną. Koks moralas? **** gaunasi tas moralas. Ir apie mus pačius, ir apie atėjūnus. Teisus buvo vienas labai protingas žmogus, kuris pasakė: "Visi blogi dalykai įvyksta tada, kai geri žmonės nieko nedaro". Bet argi mums tai rūpi? Parašykime dar bent po vieną šmaikštų komentarą.
uzkekų nuo 2023 metų pradžios,padaugėjo 10 kartų.Kokį šūdą užvirėt,koncervatoriai,o dar tipo,patriotai.Šimonytės vyriausybė vartus atkėlė,o dabartiniai-nieko prieš
Laisvės alėjoje dažnai tenka konfliktuoti su dviratininkai. Jiems ten atrodo kad yra kažkoks dviračių takas, kuris neva tik jiems priklauso. Nors į ženklus nepasižiūri, kad ten bendras takas. Tai reiškia, kad prasilenkti su pėsčiuoju jie turi pesčiojo greičiu. Kita baisi padermė yra hipsteris su sportiniu dviračiu. Jam labai svarbu kad kuo geresnis Stravoje butų rezultatas kai važiuoja į Kačerginę įmušti pora alaus. Čia jis pis pro kitus dviratininkus, riedutininkus ir pėsčiuosius 40km/h greičiu ir px kad tame take vaikai mokinasi važiuoti gal pirmą kartą, žmonės eina su augintiniais. Žinoma kai toks atskrenda airo-bibys tu negirdėsi, nes skambutis ant jo karboninio dviračio papildomas svoris.
o kai šaligatviais/pėščiųjų takais ir perėjomis dviratininkai ir paspirtukininkai lekia tada viskas puiku, ane? Baigėsi dviračių takas, nulipk nuo pašiktuko ir veskis šalia jei taip puikiai orientuojiesi saugioje aplinkoje
Užsieniuose, gal ne visuose, bet policininkai tikrai atiminėja tiek paspirtukus elektrinius tiek elektrinius dviračius nes pėsčioji zona skirta pėstiesiems ir dviratininkams kurie ne elektriniai.
Reikia uzsimti darbu pradeti tikrinti elektrinių ir paspirtukų galingumą ir greitį ,o jei ji didesnis nei leidziama(iki 25 km) israsineti zenklias baudas ir leisti jiems vazineti tik gatvemis
Lapkricio 15 d.api 7:40 h.,prie gimnazijos ir sv.gertrudos sankryzos pirmas stovejo policijos autobusiukas prie pat perejos ir ta pereja nusizengdamas keliu taisyklem vaziavo dviratis.Ir tiem policininkam DIDELIS DZIN i keliu taisykliu pazeidejams.
Negras ar koks čičmekas ant dviračio Kaune yra būtinybė. Be jų Kaunas neturi ateities, miestas tiesiog sunyktų. Be to, visi šie dviratininkai labai pagerins lietuvių veislę - bus greitai daug juodų ir siauraakių lietuviukų. Ir veislei pagerinimas, ir Kauno vaisdelis pagerės. Argi negražu būtų, jei meras ne savo kontorą prie Kauno pilies pastatytų, bet didelę mečetę importiniams muslimams? Kiekvienas tikras lietuvis tam pritartų, kiekvienas grožį mėgstantis kaunietis.
o palaukit, dar bus nesamoniu, prie karjero lampedziu taip pat platina keliuka matyt asvaltuos darys pasivaiksciojimo taka, ten anksciau buvo siauras keliukas ir megdavo juo vazinet kalniukais megstantys dviratininkai, pralekdavo net nejuokais isgasdindavo, dabar kai vadinamai sutvarkys bus vie dviraciai zmones tures apsisarvuot kantrybe. aplamai prie karjero baigia iskirst krumus, kai kuriuos medzius, baigia isvyt paukscius, strazdus, dar girdedavom lakstingalas, o dabar .......................
Galima važiuoti ir 20km/val jei šaligatvis tuščias.Artėjant prie stotelių arba kur matai žmonių, greitis turi būti toks kaip ir pėsčiųių,nedaugiau 7km/val.
Dėl šitų ratuotų baisu žengti į šaligatvį. Laksto kaip lenktynių trąsose. Dabar ant šaligatvio nesaugiau nei gatvės važiuojamoje dalyje, jeigu eini per perėjas. Ar kas kontroliuoja tų paspirtukininkų ir el. dviračių greičius?
dalyvių kategorijos: dvikojai, keturkojai, pilvakojai, ratuoti ir vikšriniai. Mūsų valdžių bepročiai ratuotų ir vikšrinių kategorijose priskaldė begalybę naujų - paspirtukai, elektriniai, keturračiai,....
Automobilių greičiui riboti padaro ''gulinčius policninkus'' , tai ir ant šaligatvių ,kas 10m priguldykit tų ''policninkų'' , patys paspirtukininkai dings iš šaligatvių .
jei 20 metų netaisytų šaligatvių, nepravažiuotų jokie paspirtukininkai:) Na nebent prisipirktų tų didelių elektrinių motociklų, kurie vos telpa ant tako
Reikia leisti kontroliuoti žurnalistams , jie dabar bus kaip GESTAPAS VOKIEČIŲ LAIKAIS , GALĖS SPRĘSTI KĄ GALIMA SPAUSDINTI , KO NEGALIMA , JIEMS VISI P R I V A L O SUTEIKTI VISOKIARIOPĄ INFORMACIJĄ .
Valdžia gali priimti sprendimą, kad pėsčiųjų takais, šaligatviais VAŽIUOTI negalima. Bet valdžia nepriima tokio sprendimo, nes valdžia yra bepročių rankose.
VISOMS motorizuotoms transporto priemonėms PRIVALOMI valstybiniai numeriai! Kažkodėl benzininiam motoroleriui privalomi, o elektriniam tos pačios galios ne, kas per idiotizmas? Tik todėl kad elektrinį motorolerį kažkokie idiotai pavadino „paspirtuku“!
Nustokite motorizuotas transporto priemones vadinti „paspirtukais“ ir „dviračiais“. TAI YRA MOTOROLERIS! O kaip visi gerai žinome motorolerio vieta ne ne ant šaligatvio! Po velnių: motociklas irgi su dviem ratais, bet niekas jo nevadina dviračiu!
Zuokulos pamoka Gedimino pr.: jeigu ant tavęs užvažiavo dviratė transp priemonė, tu imi šarvuotį ir užvažiuoji ant dviratės transp priemonės. Indija, kur gatvėse telpa jaučių tempiami vežimai, paspirtukai, dviračiai, traktoriai, limuzinai,..., mums ne pavyzdys...
Pirmiausiai leido visiems prisipirkti elektrinių lakstyklių, paskui nežino ką daryti. Šiaip jau atsakomybė yra ir ji didžiulė, tai būtent griebti už rankos, filmuoti ir kviesti policiją. Šis patarimas galioja visose situacijose ar su gatvės banditais ar banditai kurie įsisukę net į valstybines įstaigas. Pati valstybė nesiima veiksmų, tik didelio masto viešumas gali priversti pasijudinti. Bent Kaune maisto vežėjai nelaksto, nes greičiausiai jau pamokyti. Patys kvailiausi yra paaugliai, iš jų atsakomybės nesulauksi, bet nereikia nuleisti rankų, yra atsakingi tėvai.
ina kvėša. Danijoje ar Olandijoje, kur kiekvienas kv. centimetras aukso vertės, yra vietos dviračių takams, o Lietuvoje kur gyventojų tankis kelis kartus mažesnis „nėra“?
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)