- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Kaskart SEAT pristatant naują modelį žiniasklaidai, visada nuskamba klausimas – ar jis turės CUPRA versiją? Dabar „Cup Racer“ akronimas išsirutuliojo į kur kas daugiau, negu tik sportišką versiją.
CUPRA ženkleliu pažymėti automobiliai tapo tais, iš kurių tikimasi daugiausia: akivaizdaus sportinės dvasios paveldo, naujausių technologijų, funkcionalumo ir patikimumo. Kitais žodžiais tariant, publikos akimis, CUPRA modelis yra geriausias emocijų ir proto pusiausvyros pavyzdys.
„Leon CUPRA“ visada išsiskyrė savo puikiomis eksploatacinėmis savybėmis, įrangos gausa, kraują kaitinančiu dizainu ir teisingu kainos bei kokybės santykiu. Nors CUPRA modelis visada pasižymėjo tobulumu, mums pavyko dar labiau jį patobulinti.
Visiška sėkmė
Praėjusiais metais CUPRA modelio pardavimai siekė 9000 vnt., iš kurių 8300 vnt. buvo parduoti Europos rinkoje. Šie skaičiai neleidžia abejoti „Leon CUPRA“ sėkme ir populiarumu. Sportiškiausias kompanijos modelis pakliuvo į populiariausių modelių penketuką savo segmente Europoje.
Iš šio sportinio automobilio jūs galite tikėtis galios, nepakartojamos vairavimo patirties ir moderniausių technologijų. „Leon CUPRA“ šeimininkai savo automobilį apibūdina kaip saugų, patikimą, elegantišką ir funkcionalų. Dėl naujausių saugumo technologijų, ryšių ir pramoginės sistemos patobulinimų naujasis „Leon CUPRA“ tiesiog nepalieka abejingų. Be to, jis yra dar praktiškesnis ir „lankstesnis“ kiekvieno poreikiams. Pirkėjai galės rinktis iš 3 skirtingų kėbulo tipų: 5 durų versijos, tridurio kupė SC ir šeimyninio universalo ST. Penkerių durų versija kasdienėms kelionėms suteikia pikantiškų „prieskonių“, SC modelis demonstruoja dizaino ir technologijų meistriškumą, o ST versijoje susijungia universalumas ir dinamiškumas.
Galingiausias SEAT modelis
2,0 l TSI variklį, pasižymintį 300 AG galia turintis „Leon CUPRA“ yra ne tik savo segmento lyderis, bet ir galingiausias automobilis SEAT istorijoje. Naujojo modelio variklis 10 AG lenkia savo pirmtaką (galia nuo 290 AG pakilo iki 300 AG). Vis dėlto didžiausias kūrėjų pasiekimas yra didesnis maksimalus sukimo momentas. Nuo 350 Nm jis pakilo iki 380 Nm. Tokį sukimo momentą galima pasiekti esant 1800-5500 aps./min. Dėl tokio plataus diapazono rezultatas yra greita ir galinga variklio reakcija. Už tai, žinoma,
reikėtų padėkoti ir kintamam vožtuvų atidarymo laikui bei tiesioginiam įpurškimui. Abi technologijos leidžia pasiekti išskirtinių rezultatų.
Maksimalus automobilio greitis elektroniniu būdu yra ribojamas ties 250 km/h riba. Būsimieji pirkėjai galės rinktis 6 pavarų mechaninę arba automatinę pavarų dėžę. Sumanūs techniniai sprendimai lemia aukštą ekonomiškumo ir ekologijos lygį. Priklausomai nuo modelio, CO2 emisijų lygis siekia nuo 153 iki 164 g/km. SC versijos su automatine pavarų dėže vidutinės degalų sąnaudos yra tik 6,7 l/100 km, o 5D versijos – 6,8 l/100 km. Vidutinės CUPRA ST modelio su DSG transmisija ir „4Drive“ sistema degalų sąnaudų lygis siekia 7,2 l/100 km.
ST modelio versija su DSG dvigubos sankabos transmisija galės pasiūlyti ir visų varančių ratų sistemą. Modelio gerbėjai tikrai atsimena 2000 metus, kai pirmos kartos „Leon CUPRA“ modelis taip pat išdidžiai džiaugėsi visais keturiais variniais ratais. Dėl moderniųjų technologijų jauniausias CUPRA šeimos narys neabejotinai yra puikus sportiškumo, universalumo ir saugumo pavyzdys.
Aukščiausios klasės pakaba
Siekdami geriausių galimų rezultatų „Leon CUPRA“ kūrėjai pasirūpino išskirtiniais, elektroniniu būdu valdomais amortizatoriais. „Adaptive Chassis Control“ (DCC) sistemos pagrindinė misija buvo aukščiausio lygio efektyvumas ir valdymas tuo pat metu bei besąlygiškas gebėjimas prisitaikyti prie kelio sąlygų milisekundžių tikslumu.
Naujojo „Leon CUPRA“ modelio standartinės įrangos paketui priklauso „Progressive Steering System“ vairo stiprintuvo sistema. Ji leidžia valdyti automobilį lengviau, suteikia vairavimui daugiau dinamiškumo manevruojant ir įveikiant posūkius. Šis techninis sprendimas padeda sukurti nepakartojamai patogų automobilio valdymą.
Dar vienas neatsiejamas šio modelio elementas – „Haldex VAQ“ automatiškai besiblokuojantis diferencialas. Verta paminėti, kad jis nėra pasyvus, kaip kitos sistemos, kurios neutralizuoja ESP sistemos jutiklius įveikiant posūkius ir perduoda daugiau galios išoriniam ratui. Šiuo atveju, analizuodami kiekvienos padangos sukibimą, „Haldex“ sankabos diskai atsidaro ir užsidaro tam, kad perduotų 100 proc. sukimo momentą vieninteliam ratui, turinčiam geriausią sukibimą. Šios sistemos veikimas puikiai suderintas su kitomis elektroninėmis pagalbos sistemomis. Veikdamos išvien jos leidžia išvengti staigių trūkčiojimų ir padeda lengviau įveikti posūkius. Tai reiškia, kad rečiau yra reikia naudoti stabdžio pedalą, todėl galia ratams perteikiama sklandžiau. Vairuotojas šio techninio sprendimo privalumus pajus iš karto ir liks išties maloniai nustebintas.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Žada atsisakyti dalies greičio matuoklių: tokios paskirties turi nelikti17
Susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis tikina nematantis poreikio tolesnei greičio matuoklių tinklo plėtrai ir žada inicijuoti jo peržiūrą. Pasak ministro, šiuo metu turimas tinklas yra per didelis ir neatitinka saugumo priemonėms keliamų krit...
-
Rinkos pulsas: metų rezultatai ir lūkesčiai1
Per 2024-uosius Lietuvoje įregistruoti 1 853 elektromobiliai, Lenkijoje – daugiau kaip 68 tūkst., Norvegijoje – 114,4 tūkst. ...
-
„Regitra“ išplėtė paslaugų spektrą3
Atsižvelgta į klientų poreikius: nuo šiol „Regitroje“ tarptautinį vairuotojo pažymėjimą bus galima užsisakyti skubos tvarka, o informaciją apie asmeninius duomenis gauti telefonu. ...
-
Policija atskleidė, ką planuoja14
Šį mėnesį Lietuvos policijos dėmesys bus sutelktas į vairuotojų blaivumą, pavojingą ir chuliganišką vairavimą, matomumą gerinančių saugos priemonių – atšvaitų – naudojimą tamsiuoju paros metu. ...
-
Kviečia pažinti istoriją, išbandyti kelininko profesiją1
„Tikime, kad muziejus taps ne tik svarbiu edukaciniu centru, bet ir erdve, kurioje lankytojai galės tiesiogiai pažinti kelių sektoriaus evoliuciją ir inovacijas“ – teigė „Kelių priežiūros“ generalinis direktorius dr. Audri...
-
Žiemos išbandymai – ir kėbului, ir akumuliatoriui1
2025-ųjų pirmąją savaitę dosniai iškritęs sniegas priminė apie žiemiškus rūpesčius. Šaltasis sezonas yra sudėtingiausias laikotarpis vairuotojams. Sniego, drėgmės ir druskų poveikis tampa lakmuso popierėliu tiek automobilio ...
-
„Regitra“ praneša: automobilių savininkai turės mokėti daugiau3
Valstybės duomenų agentūrai paskelbus mokestinių metų vartotojų kainų indeksą, keičiasi automobilių registracijos mokesčio dydžiai. Pagal naująjį kainų indeksavimą, „Regitroje“ tarifai bus atnaujinti ir pradėti taikyti šia...
-
Automobilių niekam nereikia?14
Jau ne vienus metus Kaune nutempiami nebenaudojami automobiliai, tačiau savininkai retai kada atsiima savo turtą. Bešeimininkės transporto priemonės tiesiog utilizuojamos. ...
-
Kai kur neliko vieno informacinio kelio ženklo, tačiau vis tiek bus fiksuojami galimi pažeidimai
Lietuvos magistraliniuose keliuose nuo sausio 1-osios nebeliko apie stacionarius matuoklius vairuotojus informavusio kelio ženklo, rašo portalas „Made in Vilnius“. ...
-
„Air Baltic“: Vilniuje mes tampame vis stipresniu vežėju
Latvijos oro bendrovė „Air Baltic“ per artimiausius kelerius metus savo orlaivių parką ketina padidinti 15 naujų lėktuvų, dalis kurių bus bazuojama ir Vilniuje, sako jos generalinis direktorius Martinas Gaussas (Martinas Gausas), rašo...