Naująjį „Porsche Panamera 4 E-Hybrid“ bus galima įkrauti

  • Teksto dydis:

„Porsche“ pristato ketvirtą modelį naujos kartos prabangių sedanų „Panamera“ serijoje – įkraunamą hibridą „Panamera 4 E-Hybrid“. Artėjančioje Paryžiaus automobilių parodoje debiutuosiantis sedanas išsiskiria nauja hibridinės transmisijos technologija, kuri iki šiol buvo naudota superautomobilyje „Porsche 918 Spyder“. Pagrindiniai naujojo hibridinio „Panamera“ modelio pranašumai – didelė bendra hibridinės sistemos galia, įspūdingai mažos vidutinės degalų sąnaudos ir galimybė patogiai keliauti naudojant tik elektrą.

Kiekviena kelionė naujuoju „Panamera 4 E-Hybrid“ prasidės elektriniu režimu – naudodamas vien elektrą šis automobilis gali įveikti iki 50 km siekiantį atstumą ir pasiekti net 140 km/val. greitį. Tuo metu benzininio šešių cilindrų variklio ir elektrinės pavaros tandemas, išvystantis 340 kW/462 AG galią, leidžia pasiekti maksimalų 278 km/val. greitį. Hibridinio sedano išvystomas sukimo momentas siekia 700 Nm, jis perduodamas į visus keturis automobilio ratus ir automobiliui tai leidžia iki 100 km/val. greičio įsibėgėti per 4,6 sekundės. Į standartinę įrangą įtraukta 3 kamerų pneumatinė pakaba visą laiką užtikrina optimalų balansą tarp dinamiško važiavimo ir komforto.

Hibridinė sistema

Įspūdingas naujojo „Panamera 4 E-Hybrid“ važiavimo charakteristikas lemia pirmą kartą sedano modelyje pritaikytos superautomobilyje „Porsche 918 Spyder“ naudojamos hibridinės technologijos. „Porsche 918 Spyder“ – tai greičiausias serijinės gamybos automobilis, per rekordinį 6 min. ir 57 sek. laiką įveikęs žymiąją Niurburgringo trasą. Jame panaudotos dvi elektrinės pavaros, pagerinančios automobilio dinamines ypatybes ir, kartu su benzininiu varikliu, padedančios išvystyti 652 kW/887 AG galią.

„Panamera 4 E-Hybrid“ naudojamas naujas 2,9 litro darbinio tūrio V6 variklis su dviem turbinomis, išvystantis 243 kW/330 AG galią ir 450 Nm sukimo momentą. Šiame hibridiniame sedane sumontuotos elektrinės pavaros galia siekia 100 kW/136 AG, jos išvystomas sukimo momentas – 400 Nm. Elektrinė pavara įsijungia vos spustelėjus akceleratoriaus pedalą. Tuo metu ankstesniajame „Panamera“ modelyje elektrinė pavara buvo naudojama rezervinei galiai, ji įsijungdavo tuomet, kai akceleratoriaus pedalas buvo įspaustas bent 80 proc. lygio.

Be to, „Panamera 4 E-Hybrid“ elektrinės pavaros galia naudojama ir maksimaliam greičiui išvystyti. Ši nauja „E-Performance“ koncepcija, užtikrinanti didesnę galią, mažesnes degalų sąnaudas ir daugiau malonumo vairuoti, taps ateities sportinių automobilių skiriamąja ypatybe.

Naujas hibridinis modulis

Variklis ir elektrinė pavara naujajame „Panamera 4 E-Hybrid“ sujungti naujos kartos hibridiniu moduliu. Ankstesniame modelyje naudotas hidraulinis sprendimas yra pakeistas elektromechaniniu principu veikiančiu įtaisu, kuris dar sklandžiau sinchronizuoja variklio ir hibridinės pavaros darbą.

„Panamera 4 E-Hybrid“, kaip ir kituose naujuosiuose „Panamera“ modeliuose, panaudota nauja, itin sparčiai ir efektyviai veikianti 8 laipsnių PDK automatinė pavarų dėžė ir nauja transmisija, perduodanti hibridinės sistemos galią į visus keturis ratus.

Elektros energija kaupiama skysčiu aušinamoje ličio jonų baterijoje, kuri integruota galinėje automobilio dalyje po bagažinės skyriumi. Nors naujos baterijos talpa padidėjo nuo 9,4 iki 14,1 kWh, jos svoris išliko nepakitęs. Ši aukštos įtampos baterija gali būti įkraunama naudojant standartinę 230 V 10 A elektros tinklo jungtį, pilnas baterijos įkrovimas trunka apie 6 valandas. Iš papildomos įrangos sąrašo pasirinkus į automobilį integruotą 7,2 kW galios įkroviklį ir naudojant 230 V 32 A parametrų elektros jungtį, baterijos įkrovimas sutrumpėja iki pusketvirtos valandos.

Beje, baterijos įkrovimo procesas gali būti pradėtas naudojantis „Porsche Communication Management“ sistemos laikmačiu ar nuotolinio valdymo programėle „Porsche Car Connect“. „Panamera 4 E-Hybrid“ modelis yra aprūpintas papildoma klimato kontrolės sistema, galinčia atvėsinti ar pašildyti saloną tuo metu, kai automobilis yra įkraunamas.

Trys informaciniai ekranai

Išskirtinė antrosios kartos „Panamera“ modelių ypatybė – novatoriška prietaisų skydelio ir programuojamų valdymo mygtukų koncepcija. Prieš vairuotojo akis esantį prietaisų skydelį sudaro du 7 colių įstrižainės informaciniai ekranai ir analoginis tachometras, įmontuotas pačiame prietaisų skydelio centre. Be to, „Panamera 4 E-Hybrid“ turi specialų hibridinės energijos indikatorių, kuris veikia panašiu principu kaip ir superautomobilyje „Porsche 918 Spyder“. Šis indikatorius vairuotojui padeda stebėti, kiek hibridinės sistemos galios yra naudojama kiekvieną akimirką ir kiek energijos yra regeneruojama.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių