LTG grupės vadovas pasidalijo užmojais: toks planas – iki 2030-ųjų

LTG grupės vadovas pasidalijo užmojais: toks planas – iki 2030-ųjų

2025-10-28 13:31

Planuojama, kad iki 2030-ųjų valstybinė LTG grupė padvigubins metinį geležinkeliu pervežamų keleivių skaičių iki 10 mln., sako generalinis bendrovės direktorius Egidijus Lazauskas.

LTG grupės vadovas pasidalijo užmojais: toks planas – iki 2030-ųjų
LTG grupės vadovas pasidalijo užmojais: toks planas – iki 2030-ųjų / L. Balandžio / BNS nuotr.

„Pagal strategiją esame suplanavę 2030 metais pasiekti 10 mln. keleivių per metus – šiuos metus, man atrodo, užbaigsime su 5,5 mln. (keleivių – ELTA). Turime įdėti dvigubai pastangų, kad pasiektume tikslą“, – žurnalistams antradienį sakė E. Lazauskas.

Vilniuje pristatytas naujasis Šveicarijos kapitalo įmonės „Stadler Polska“ pagamintas elektrinis traukinys, kuris kitų metų pabaigoje pradės kursuoti į Klaipėdą, Rygą bei kitomis kryptimis.

Pagal 2023 metais pasirašytą 226 mln. eurų vertės sutartį LTG grupės bendrovės „LTG Link“ traukinių parką ateityje iš viso papildys 15 naujų traukinių: 6 elektriniai ir 9 elektrobateriniai.

Anot E. Lazausko, naujieji riedmenys taip pat prisidės didinant keleivių geležinkeliu srautus.

„Išplėsime žymiai plačiau savo traukinių parką, o tai reiškia, kad būsime pasiruošę tą didesnį kiekį keleivių, vis metai iš metų didėjantį, pasiekti. (…) Tai yra viena iš pagalbinių priemonių pasiekti tikslą“, – aiškino LTG vadovas.

„Kuo tikrai noriu pasidžiaugti – po karo, kai krovinių verslas susitraukė pakankamai stipriai, daug reikėjo padaryti veiksmų, o keleivių verslas, ypač po COVID, kasmet auga į viršų maždaug po 10 proc.“ – sakė jis.

Anot jo, tam įtakos turėjo grupės siūloma lanksti kainodara traukinių keleiviams, papildomos paslaugos, pavyzdžiui, šventiniai traukiniai.

Anksčiau skelbta, kad grupės strategijoje numatyta keleivių srautus iki 2029 m. išauginti 45 proc. – iki daugiau nei 9 mln. per metus.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Žilvinas Ručys

Eilnį kart apvogė Lietuvą jau su elektriniais traukiniais , prieš tai su rail baltika su tikslu išvežti pinigus iš Lietuvos ir kenkti Klaipėdos krovos uostui duodant naudą latvijai ir estijai . O dabar traukiniai už kosmines sumas , pigiau teslas x sumesti ant bėgių . Tas pats su troleibusais , tai eilinis nusikaltimas prieš Lietuvius , tiek karo atveju tiek stichinės nelaimės , tiek spūsčių. Nuslėpė kiek kainuoja troleibusų laidų keitimas , o tai virš 20 milijonų eurų. Žinom kad Klaipėdoje gaminami elektriniai autobusai , bet jie specialiai neperkami ( gal kyšio negauna , arba norima kenkti Lietuvai ) . Iš to gaunasi kad sistemingai kenkiama Lietuvai Taip pat savivaldybė pažeidžia gyventojų / darbdavių / vartotojų teises panaikinę atsiskaitymą grynais miesto viešajame transporte . Toliau elektriniai laiveliai ,įsigyta rudenį , tam kad jie neduotu naudos Vilniui ir Lietuvai , baterijos gadintųsi nedavusios naudos .
0
0
:)))

kur rast tokiu keleiviu kurie 400 kilometru vaziuotu visa diena... gal traukiniuose snapsa dykai dalins...
0
0
Visi komentarai (3)

Daugiau naujienų