Konkurso programoje – klausimai ir apie „Škoda“

  • Teksto dydis:

Jau 20-ąjį kartą startuoja geriausio Lietuvos vairuotojo konkursas. Dalyvių laukia teorijos ir praktikos išbandymai, organizatoriai lengvesnių užduočių nežada.

COVID-19 žymės

Tai, kad Lietuvoje netrūksta norinčių pasimatuoti geriausio šalies vairuotojo karūną, konkurso organizatorių nestebina. Be to, kasmet tarp dalyvių būna ne pirmą kartą bandančių laimę.

"Šį konkursą jau kelis kartus laimėjęs Kęstutis Taškūnas dalyvauja jame beveik nuo pat pradžių. Dėl to ir sugalvojome tam tikras papildomas sąlygas buvusiems nugalėtojams, kad jie neturėtų pranašumo prieš debiutantus", – sakė Valdas Valiukevičius, Lietuvos žurnalistų autoklubo, organizuojančio konkursą, prezidentas.

Šiemet, dėl COVID-19 pandemijos sumenkus tradicinio renginio partnerių būriui, vietoj keturių atrankos etapų laukia du: rugsėjo 5-ąją Vilniuje, per parodą "Auto Bazar", ir 12 d. Šiauliuose, Darbo rinkos mokymo centro autodrome.

Sėkmės recepto nėra

Pasak V.Valiukevičiaus, ruošiantis teorijos egzaminui teks pasikartoti, ką privalu žinoti užsukus į "Regitrą" ir bandant gauti teisę vairuoti. Be to, svarbios bus ir techninės bei automobilių istorijos žinios.

Būna taip, kad net žinomi lenktynininkai suklumpa per teorijos testą ir anksčiau, nei tikėjosi, baigia savo pasirodymą.

"Patyrę konkurso dalyviai žino, kad neretai sritis, kuriomis reikėtų pasidomėti atidžiau, sufleruoja konkurso partneriai. Tad šiemet reikėtų pasinagrinėti "Škoda" automobilių istoriją, pasidomėti, ką veikia "Regitra", pasikartoti Kelių eismo taisykles, taip pat prisiminti, ką privaloma turėti automobiliuose, kam skirtas vienas ar kitas eksploatacinis skystis", – užsiminė pašnekovas.

Sėkmingai įveikusiems teorijos barjerus teks sėsti prie naujausių "Škoda" automobilių vairo.

Visgi recepto, kaip laimėti konkursą, nežino net V.Valiukevičius.

"Vieni dalyviai geriau gliaudo teorines užduotis, kiti sėkmingiau atlieka praktines. Būna taip, kad net žinomi lenktynininkai suklumpa per teorijos testą ir anksčiau, nei tikėjosi, baigia savo pasirodymą", –  kalbėjo Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas.

Finalas – Šiauliuose

Geriausio Lietuvos vairuotojo konkurso finalas numatytas Šiauliuose, Darbo rinkos mokymo centre, kuris dar žinomas kaip Kuršėnų autodromas.

Čia susirinks geriausiai per du atrankos etapus pasirodę dalyviai.

"Šis konkursas yra ne tik proga tiesiog pademonstruoti gebėjimus, bet ir patiems vairuotojams įsitikinti, koks iš tikrųjų jų lygis", – reziumavo V.Valiukevičius.

Registruotis į konkursą galima Lietuvos žurnalistų autoklubo svetainėje (pressauto.lt).



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių