Geriau vėliau, negu niekada Pereiti į pagrindinį turinį

Geriau vėliau, negu niekada

2008-05-21 09:00
Geriau vėliau, negu niekada
Geriau vėliau, negu niekada

Cheres de la Frontera, Ispanija

Nėra abejonių: naujasis „Ford of Europe“ gaminys kompaktinės klasės visureigis „Kuga“ taps rimtu konkurentu ir šio sektoriaus senbuviams, ir naujokams. Bent jau antrą pusmetį, kai bus pasiūlytas ir benzininis variklis, ir galimybė pasirinkti automatinę pavarų dėžę.

Tvirtas ir sportiškas

„Kugos“ kūrėjai toliau puoselėjo „Fordo“ kinetinio dizaino tradicijas ir sukūrė patrauklų, sportiškumu ir veržlumu išsiskiriantį automobilį. „Kuga“ yra tikras „Fordo“ šeimos palikuonis – kai kurie bruožai jau akivaizdūs „Focuso“, „Mondeo“ ir kituose naujausios kartos modeliuose.

Automobilio salonas – išorės dizaino tęsinys, neperkrautas jokių įmantrybių. Apdailos medžiagos geros kokybės, vairuotojo vieta patogi, viskas ir savo vietoje. Išskyrus variklio paleidimo mygtuką. Kiekvieną kartą sėsdamas prie naujojo automobilio vairo jautiesi taip, tarsi automobilių gamintojai būtų norėję su tavimi pažaisti slėpynių – surasti kambaryje paslėptą daiktą.

„Kugos“ dizaineriai variklio paleidimo mygtuką įrengė pačiame priekinio skydo centre – virš magnetolos. Nors mygtukas prieš pat akis, pirmą kartą jo tenka ilgokai paieškoti. Sunku pasakyti, ar tai trūkumas, ar pranašumas, bet variklio paleidimo mygtuką lengvai gali pasiekti ir šalia sėdintis keleivis.

Automobilio išvaizda yra vienas svarbiausių argumentų pirkėjams renkantis vadinamuosius parketinius visureigius. Tie, kam svarbus ne tik grožis, bet ir funkcionalumas, „Kugai“ skirtų papildomų taškų.

Galinio vaizdo kamera – ne naujovė automobilizmo pasaulyje, tačiau „Kuga“ yra pirmasis „Ford of Europe“ gaminys, komplektuojamas su šiuo statyti automobilį padedančiu įrenginiu. Mieste tai geras pagalbininkas. Kaip ir šalia užpakalinės sėdynės įrengtas 230V elektros maitinimo lizdas. Dabar važiuojant automobiliu galima įkrauti ne tik mobiliojo ryšio telefono, bet ir nešiojamojo kompiuterio bateriją.

„Kugos“ gamintojai kaip papildomą įrangą siūlo panoraminį stiklinį stogą, kurio matmenys – 1050 x 785 mm. Tereikia praskleisti dvi užuolaidas, ir saloną užlieja dienos šviesa, o naktį matyti žvaigždėtas dangus.

Bagažinės durys, kaip ir kai kurių konkurentų, gali būti atidaromos dviem būdais: visos, kai reikia įkelti didesnį krovinį, arba tik viršutinė jų dalis, kai reikia padėti mažą daiktą – rankinę, nedidelį maišelį su pirkiniais.

Vairuotojo pagalbininkai

Paprastai „Fordo“ automobiliai išsiskiria puikiu valdymu ir malonumu vairuoti. O kaip „Kuga“?

Šiame visureigyje įrengta intelektinė visų varančiųjų ratų (AWD) sistema. Ji priima variklio ir elektroninių sistemų (ABS, ESP ir TCS) signalus ir apskaičiuoja optimalų sukimo momentą. Staigiame posūkyje, apvažiuojant kliūtį, vairuojant slidžiame kelyje, greitėjant ar lėtėjant ši sistema perduoda optimalų sukimo momentą kiekvienam ratui. Be to, sankabai perduodamas tam tikras fiksuotas sukimo momentas, kai automobilis stovi, kad pradėjus važiuoti neslystų ratai. Visureigių gamintojai žurnalistams visuomet parengia bekelės trasą, nors absoliuti dauguma SUV vairuotojų niekada neišsuka iš kelio. Miško ir paežerių keliukai ar patižęs kaimo žvyrkelis dažniausiai būna didžiausias išbandymas miestiečių pamėgtoms mašinoms.

Pirkėjai galės rinktis ir tik priekiniais ratais varomą „Ford Kugą“. Daugeliui to visiškai pakaktų.

Tik dyzelinis variklis

Didžiausias „Ford Kugos“ trūkumas – mažas variklių pasirinkimas. Tiesą pasakius, jokio pasirinkimo nėra, nes kol kas į šį visureigį bus montuojamas vienintelis 2 litro darbinio tūrio 136 AG „Duratorq“ TDCi dyzelinis variklis. Jis derinamas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže.

Nors šis variklis nėra labai galingas, „Ford Kuga“ rieda gana žvaliai. Iki 100 km/val. mašina įsibėgėja kiek daugiau nei per 10 sekundžių.

Antrą 2008-ųjų pusmetį „Kugos“ pirkėjams bus pasiūlytas ir benzininis 2,5 litro darbinio tūrio, 200 AG pajėgumo variklis. Jis bus derinamas ne tik su mechanine, bet ir automatine pavarų dėže. Tad metų pabaigoje „Ford Kugos“ pardavėjai jau turės visus būtinus ginklus kautis dėl pirkėjų itin karštoje SUV klasės rinkoje.

Pirkėjams bus siūlomos dvi „Ford Kugos“ modifikacijos – „Trend“ ir „Titanium“. Automobilio kaina su priekiniais varančiaisiais ratais – nuo 88 850 litų. Pigiausia modifikacija su keturių varančiųjų ratų važiuokle – nuo 94 800 litų.
„Ford Kugos“ pardavėjai Lietuvoje jau priima užsakymus, pirmųjų automobilių laukiama birželį.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų