Geriau pilnas nei tuščias bakas Pereiti į pagrindinį turinį

Geriau pilnas nei tuščias bakas

2016-03-12 17:59 kauno.diena.lt inf.
Ateities degalai – pagaminti iš avižų luobelių
Ateities degalai – pagaminti iš avižų luobelių / Shutterstock nuotr.

Beveik tuščias degalų bakas gali sukelti rimtų automobilio gedimų, todėl visuomet geriau važinėti taip, kad degalų rodyklė nenusileistų žemiau vidurio bako atžymos.

Didžiausia automobilių, kurių degalų bakas nepilnas, problema – vanduo bake. Kuo daugiau vietos jame užima oras, tuo daugiau problemų gali atsirasti. Ore visada yra šiek tiek vandens garų, kurie, staigiai pasikeitus aplinkos temperatūrai (pavyzdžiui, iš lauko įvažiavus į garažą), kondensuojasi ant degalų bako sienelių ir subėga į degalus. Kuo daugiau oro bake, tuo daugiau vandens subėga į degalus.

Padarinius greičiausiai pastebi dyzelinių automobilių vairuotojai žiemą, nes degalų bake esantis vanduo sušąla esant keliems laipsniams žemiau nulio. Apsilankius servise, vairuotojams gali atrodyti, kad jie tapo nekokybiškų degalų aukomis, tačiau vanduo automobilio bake susikaupė dėl jų pačių neapdairumo.

Daugiausia dėl tuščių degalų bakų turėtų jaudintis automobilių su dujų įranga savininkai, nes būtent jiems ir kyla didžiausia pagunda važinėti benzino garais. Dažnas automobilio, varomo benzinu ir dujomis, savininkas galvoja, kad bake tereikia tiek benzino, kiek jo pakanka automobiliui užvesti. Tokio neatsakingo elgesio padariniai – iš vidaus surūdijęs degalų bakas ir pažeista degalų įpurškimo sistema.

Gedimų priežastimi gali būti ne tik kondensatas, susikaupęs degalų bake. Naujų automobilių degalų siurbliai sutepami degalais. Jei jie dirba sausai – greičiau susidėvi. Jeigu degalų lygis bake per žemas, siurblys įtraukia viską, kas kenkia degalų sistemai, – orą, šiukšles ir rūdžių nuosėdas, susikaupusias ant bako dugno.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų