Elektrinių paspirtukų savininkų laukia naujovės

  • Teksto dydis:

Avarijos su paspirtukais pasipylė vos atšilus orams. Kartais per dieną įvyksta net kelios nelaimės. 

Policija tokių įvykių per mėnesį užfiksavo apie 20. 

Dažniausiai į perėją įriedėję paspirtukai susiduria su automobiliais, bet netrūksta įvykių ir ant šaligatvio. 

Pasak medikų, traumų su paspirtukais vis daugiau. Dažniausiai nukenčia galva, lūžta rankos. 

Vidaus reikalų ministerija sako, kad taisyklių griežtinimas priklauso nuo paspirtukų vairuotojų elgesio. Kol kas ruošiamasi tik aiškiau klasifikuoti paspirtukus pagal galią ir greitį. Galingiausiam reikės specialių sertifikatų. 

Parengtos ir paspirtukų parkavimo taisyklės. 

Vilniuje elektriniai paspirtukai išpopuliarėjo, kai juos ėmė nuomoti net 5 bendrovės. Lietuvos sostinė pareiškė turinti ambicijų tapti Europos paspirtukų sostine. Planuota, kad jie sumažins spūstis gatvėse ir papildys viešojo transporto ekosistemą. 

Kitose šalyse paspirtukus jau imta riboti dėl pavojaus pėstiesiems. Užsienio spauda praneša, kad JAV į ligonines pateko apie 1,5 tūkst. paspirtukų sužalotų žmonių. 

Paryžiuje elektriniams paspirtukams uždrausta važiuoti šaligatviais. Pažeidėjams gresia solidi 135 eurų bauda. Anglijoje dar griežčiau – ten tokia transporto priemone naudotis leidžiama tik privačioje valdoje, gavus savininko leidimą. Ispanijoje, Barselonoje, elektrinius paspirtukus nuomoti iš viso uždrausta.

Galiausiai tuo susirūpinta ir Lietuvoje. Palangos meras uždraudė vasarą važinėti paspirtukais J. Basanavičiaus gatve, Birutės parku ir ant Palangos tilto. Kituose miestuose kol kas nesiruošiama imtis tokių drakoniškų draudimų.

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Zinovas

Zinovas portretas
Realiai problema tik su vadinamais paspirtukais cioperiais,kurie sveria virs 50kg,o uzdraude visus,nesugalvoja kaip klasifikuoti,o gi klasifikuokit pagal svori ir isvystoma greiti..

Andrius

Andrius portretas
Paprasciau gi yra uzdrausti, negu rasti aukso viduri. Ir, padaryti taip. Kad, visi butu patenkinti. Pestieji, patys vaiksto kaip nori ir kur nori. Per raudona signala sviesoforo, per gatve kur papuola. Kdl tada niekas tada neuzdraudzia jiems isvis pestiems vaikscioti... Jeigu jau yra juostos autobusams, dviraciams. Ir pesciuju takai, kdl nepadarius paspirtuku tako. Kitaip sakant atskiros juostos, o traumos pesciuju tik tdl. Kad, pestieji patys pirmi ir pazeidineja KET. Pats vazineju tiek dviraciu, tiek e paspirtuku. Ir visada pestieji vaiksto butent dviraciu takais, ir. Kai jiems duodi signala pasitraukti, jiem tiesiog dzin. Ir dar baisiai buna nepatenkinti... Tai gi, pirma reiktu demesi kreipti i pesciuosius. O ne ieskoti draudimu

Ozys&Ozesnis

Ozys&Ozesnis portretas
Jeigu jus norite tapti Europos paspirtukų sostine jus privalote padaryti prioritetini paspirtuku eisma, kad butu visur galimas atskiras susisiekimas su paspirtukais. Kai kuriuos miesto keliu galima uzdaryti automobiliams ir atiduoti paspirtukams.
VISI KOMENTARAI 7
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių