Ekologiškų padangų pranašumai

Ekologiškų padangų pranašumai

2008-06-18 09:00
Ekologiškų padangų pranašumai
Ekologiškų padangų pranašumai

Lie­tu­vo­je pri­sta­ty­tos ener­gi­ją tau­pan­čios pa­dan­gos „Mi­che­lin Ener­gy Sa­ver". „Tu­ri­me tik vie­ną pla­ne­tą, tad sau­go­ki­me ją", - to­kiu šū­kiu nau­ją ga­mi­nį pri­sta­to „Mi­che­lin".

Eko­no­miš­kų „Mi­che­lin Ener­gy Sa­ver" pa­dan­gų ypa­ty­bes api­bū­di­na ke­li skai­čiai. At­lik­tas ty­ri­mas ro­do, kad jos su­tau­po be­veik 0,2 l de­ga­lų šim­tui ki­lo­met­rų, 4 g su­ma­ži­na iš­me­tamo CO2 kiekį vie­nam ki­lo­met­rui. Leng­vie­ji au­to­mo­bi­liai iš­ski­ria apy­tik­riai pu­sę vi­so trans­por­to sek­to­riu­je iš­me­ta­mo CO2 ir be­veik 12 pro­c. ES iš­me­ta­mo CO2. Nau­do­jant „Ener­gy Sa­ver" pa­dan­gas pil­nas ben­zi­no ba­kas kai­nuo­ja be­veik 2 eu­rais ma­žiau. Aps­kai­čiuo­ta, kad vie­na pa­dan­ga at­si­per­ka nu­va­žia­vus 45 tūkst. ki­lo­met­rų.

pa­dan­gos „Mi­che­lin Ener­gy Sa­ver" ne tik tau­po de­ga­lus, bet ir ge­ro­kai su­trum­pi­na stab­dy­mo ke­lią šla­pia dan­ga ir yra pa­tva­res­nės. Pa­gal vo­kie­čių ty­ri­mų įmo­nės „TÜV SÜD Au­to­mo­ti­ve" at­lik­tą ban­dy­mą su „Mi­che­lin Ener­gy Sa­ver" ga­li­ma nu­va­žiuo­ti vi­du­ti­niš­kai 40 pro­c. ki­lo­met­rų dau­giau ne­gu su ki­to­mis po­pu­lia­riau­sių dy­džių gar­sių pre­kių ženk­lų pa­dan­go­mis.

Ki­tos įpras­tos pa­dan­gos daž­niau­siai su­si­dė­vi po 30 tūkst. ki­lo­met­rų, o „Mi­che­lin Ener­gy Sa­ver", jei jos nau­do­ja­mos vi­siš­kai vie­no­do­mis są­ly­go­mis, būtų ga­lima nu­va­žiuo­ti dau­giau kaip 40 tūkst. ki­lo­met­rų. Skaičiuojant vi­du­ti­nį Eu­ro­po­je per me­tus nu­va­žiuo­ja­mą at­stu­mą, tai su­da­ro be­veik vie­nus pa­pil­do­mus eksp­loa­ta­ci­jos me­tus.

2007 m. pa­bai­go­je Eu­ro­pos Ko­mi­si­ja pa­siū­lė tei­sės ak­tą, pa­gal ku­rį, to­bu­li­nant va­rik­lių tech­no­lo­gi­jas, iki 2012 m. ES par­duo­da­mų nau­jų au­to­mo­bi­lių vi­du­ti­nis iš­me­ta­mų du­jų kie­kis bū­tų su­ma­žin­tas iki 130 g/km. Ko­mi­si­ja pa­skel­bė ir ki­tas prie­mo­nes, ku­rios leis pa­pil­do­mai su­ma­žin­ti iš­me­ta­mą du­jų kie­kį 10 g/km ir pa­siek­ti ES nu­ma­ty­tą tiks­lą - 120 g/km.

Prog­no­zuo­ja­ma, kad kaip tik šio­je sri­ty­je „Mi­che­lin Ener­gy Sa­ver" taps svar­biu veiks­niu, nes vie­na pa­dan­ga ga­li su­ma­žin­ti iš­me­ta­mą CO2 kie­kį vi­du­ti­niš­kai 4 g/km. O iki 2012 m. au­to­mo­bi­lių ga­min­to­jai vi­du­ti­niš­kai tu­ri su­ma­žin­ti ter­ša­lus 30 g/km ne­keis­da­mi au­to­mo­bi­lių asor­ti­men­to.

„Peu­geot" ta­po pir­ma „Mi­che­lin Ener­gy Sa­ver" par­tne­re ku­riant 308 mo­de­lį. Au­to­mo­bi­liai su HDi 1,6l va­rik­liais tau­piai nau­do­jo de­ga­lus iš da­lies dėl to, kad pa­gal išanks­ti­nį su­si­ta­ri­mą jie bu­vo ap­rū­pin­ti ener­gi­ją tau­pan­čio­mis pa­dan­go­mis.

Pre­ky­bo­je „Ener­gy Sa­ver" pa­si­ro­dė šių me­tų pra­džio­je. Šios eko­lo­giš­kos pa­dan­gos jau pa­tvir­tin­tos kaip vie­na įran­gos da­lių šiuo­se mo­de­liuo­se: „Cit­roen Ber­lin­go" ir „Cit­roen Part­ner", „Fiat Fio­ri­no", „Fiat Mi­ni­car­go", „Fiat 500", „Mer­ce­des-Benz" B kla­sė ir C kla­sė, „Peu­geot" 207 ir 308, „Re­nault Twin­go", „Re­nault Clio", „Think Ci­ty", „Toyo­ta Ya­ris", „Vol­vo" V70 ir S80.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų