Automobilių parodoms prognozės – nepalankios

  • Teksto dydis:

Po ketverių metų pertraukos Ženevoje surengta automobilių paroda – be kai kurių šios pramonės gigantų, o ekspertai prognozuoja, kad netrukus tokių renginių pasaulyje liks tik vienas kitas.

Gamintojai vis reiklesni

Dalyvauti nuo 1905-ųjų rengiamoje Ženevos automobilių parodoje šiemet nepanoro nei „Mercedes“, BMW, „Audi“ ir „Volkswagen“, nei „Toyota“ ir „Hyundai“ gamintojai.

Tačiau aktyvumo nestokojo Kinijos atstovai – „BYD auto“, „Denza“, „Yangweng“, „Lucid Group“, „MG motor“, „IM motors“. Nuošaly taip pat neliko „Renault“, „Dacia“, „Isuzu“, „Pininfarina“.

Vis dėlto istorinė statistika – iškalbinga: 2019-aisiais Ženevos parodoje surengta 140 pasaulio ir 25 Europos gaminių premjerų, šiemet iš viso – vos 15.

„Išlaidų ir naudos santykis jau nebėra toks pozityvus, kaip anksčiau. Gamintojai, planuodami, kur išleisti pinigus, gerokai reikliau įvertina visus argumentus. Manau, kad Ženevos paroda pasmerkta užsidaryti visam laikui“, – sakė Vokietijoje įsikūrusio CAM („Center of Automotive Management“) ekspertas Stefanas Bratzelis.

Dėmesys: šiemet Ženevos automobilių parodoje spūsčių nebuvo. / autoexpress.co.uk nuotr.

Kinai perima iniciatyvą

Jo nuomone, šiuo metu pasaulyje automobilių parodų iniciatyva persikėlė į Kiniją – Šanchajų ir Pekiną, o Europoje pirmauja Vokietija su IAA („Internationale Automobil Ausstellung“).

„Deja, šių renginių formatas vis mažiau atliepia šiuolaikines tendencijas. Gamintojai ieško naujų reklamos būdų – patys, be tarpininkų, kreipiasi į potencialius klientus. Tad parodose lyderio pozicijas užima technologijų, pirmiausia – elektronikos naujovės, nes automobilį galime vadinti skaitmeniniu produktu“, – svarstė S. Bratzelis.

Eksperto teigimu, netolimoje ateityje sąlygas be išlygų diktuos būtent Kinija.

Gamintojai, planuodami, kur išleisti pinigus, gerokai reikliau įvertina visus argumentus.

„Prie perspektyviosios „Teslos“ drąsiai šliejasi „BYD auto“ ir „MG motor“, o komplektavimo detalių gamintojams iš „Bosch“ jau išmušė valanda iš esmės kokybiškai peržiūrėti savo vaidmenį“, – sakė CAM atstovas.

„Renault“ triumfas

Ženevos parodoje, be kita ko, apdovanotas Europos metų automobilis – „Renault“ elektrinis modelis „Scenic E-Tech“.

Nedidelis visureigis nedaug aplenkė BMW 5-os serijos sedaną (balsų skaičius – atitinkamai 329 ir 308). Trečioje vietoje – „Peugeot 3008“ (197 balsai).

Finale taip pat konkuravo „Kia EV9“ (190 balsų), „Volvo EX30“ (168), „BYD Seal“ (131) ir „Toyota C-HR“ (127).

Rinkimuose balsavo 58 ekspertai ir automobilizmo temomis rašantys žurnalistai iš 22 šalių.

„Renault“ siekia iki 2030-ųjų tapti visiškai elektriniu prekės ženklu Europoje.

Europos metų automobilio rinkimuose „Renault“ taip pat triumfavo 1966 m. („Renault 16“), 1982 m. („Renault 9“), 1991 m. („Clio“), 1997 m. („Megane Scenic“), 2003 m. („Megane“) ir 2006 m. („Clio“).



NAUJAUSI KOMENTARAI

Išvada

Išvada portretas
Užtenka to vokiško šlamšto. Prancūzai ir kinai jėga.
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių