„LTG Infra“ bus atsakinga už parengiamuosius darbus, projektavimą, europinės geležinkelio vėžės statybą, pasiruošimą eksploatacijai ir sukurtos infrastruktūros priežiūrą ateityje.
Šiuo metu perimama iki šiol didžiausios vertės 78 km atkarpos nuo Kauno iki Ramygalos projektavimo sutartis, sudaryta su ispanų įmone „IDOM Consulting, Engineering, Architecture, S.A.U“.
Bendra anksčiau sudarytų projektavimo sutarčių vertė – 14,95 mln. eurų (be PVM).
Lietuvoje ispanų projektuotojas jau atsakingas už dviejų šiuo metu vykdomų sutarčių įgyvendinimą „Rail Baltica“ atkarpoje nuo Kauno iki Panevėžio. 114 km ruože projektuojami sankasos įrengimui reikalingi statiniai – Neries tiltas, privažiavimo keliai, melioracija, inžinerinės infrastruktūros iškėlimai ir kiti.
„Darbai po sutarties perėmimo vyksta sklandžiai, (…) o mums tai yra labai svarbu, nes šiais metais statybos intensyvės ir plėsis iki 114 km atkarpos“, – pranešime teigė „LTG Infra“ generalinis direktorius Vytis Žalimas.
Šiame ruože dar planuojama pastatyti 20 kelio viadukų, 31 geležinkelio viaduką, 7 geležinkelio tiltus, 7 gyvūnų perėjas ir kitus statinius.
Iki 2024 m. galiojęs „Rail Baltica“ projekto valdymo modelis buvo labiau centralizuotas, sutelkiant jį tarptautinėje „RB Rail“ įmonėje, tačiau atsakomybes nuspręsta perskirstyti, nes „rangos darbai turi nacionalinę specifiką ir skirtingas įgyvendinimo strategijas“.
„Rail Baltica“ – didžiausias geležinkelio infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kai bus nutiesta elektrifikuota europinės vėžės dvikelė geležinkelio linija, eisianti nuo Varšuvos per Kauną ir Rygą iki Talino.
Bendras „Rail Baltica“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.
Anksčiau planuota pirmąjį „Rail Baltica“ projekto etapą užbaigti 2025 metais, dabar jo įgyvendinimas perkeltas į 2030 metus, o vėžės eksploatavimo pradžia nusikelia į 2031 metus.
Naujausi komentarai