Lenkai šaunuoliai. Galu gale jie nesusipykę su protu- juk transportas turi per kažkur tai važiuoti, nes veža prekes į ES šalis. Ar lenkai dabar turi pradėti vaikščioti nuogi ir likti be maisto, jei lietuviai bepročiai? Jei lietuviai užimanė uždaryti sieną, tai jie savanoriškai atsisakė transporto verslo. Nu jie idiotai ir tiek žinių. O paprastiems lietuviams tai LABAI GERAI, nes labai sumažės oro tarša. O kad keletas lietuvių neteks darbo nieko baisaus. Tose furų įmonėse dirbo beveik vien baltarusiai, tai jie pereis pas lenkus, koks jiems skirtumas. Žinoma, Lietuvoje galbūt viskas pabrangs, bet ne baisu. Apsipirkism Lenkijoje.
Ačiū dievui, jei lenkai tai padarys. AČIŪ LENKAMS. Oro tarša Lietuvoje sumažės 70 proc. Pasibaigs tie baisūs kamščiai. Na o mūsų valdžia gausko norėjusi- ženklų biudžeto palonėjimą. Bet juk tai įprasti mūsų valdžios veiksmai, kas čia naujo? Sužlugdė viską, ką tik galėjo Lietuvoje sužlugyti. Dar buvo likęs pervežimo verslas- pribaigė ir tą.
Lietuvoj valdžia i paprastus žmones nežiuri: sugalvojo- oro uosta uždare, nors nebuvo butinybes, bet užtai jau yra pretekstas- uždaryt siena. Bet neperžiuret mokesčiu ir akcizu politikos. Tik kelt kelt kelt
Verslas žlugs kuomet įves e-toling. Ne vien logistika.
Laukiame. Įdomūs laikai ateina. Kuomet padidės mokesčiai ir valstybės valdymo specialistai sugalvos kaip iščiulpti paskutinius centus, tuomet krašto ginti stos nelabai gausus būrys. Nors gal ir klystu.
Ir kuo greičiau. Jei jūsų verslas laikosi tik ant važinėjimų į Bielorūsiją, pigesnė saliarkos ir nesumokamų akcizo mokesčių Lietuvoje, tai žlukite kuo greičiau. Tik nedidelė šalies vežėjų dalis vis dar ten važinėja, jie Lietuvai nereikalingi. Didžioji dauguma vežėjų dėjo ant tos sienos uždarymo, gali būti uždaryta 100 metų.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)