„Hesburger“ pardavimai Lietuvoje augo sparčiausiai tarp Baltijos šalių

  • Teksto dydis:

Nepriklausomas greitojo maisto rinkos tyrimas, kurį „Hesburger“ užsakymu kasmet Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atlieka tyrimų bendrovė „Socio Uuringukeskus“, atskleidė, kad Lietuvoje populiariausių greitojo maisto restoranų trejetuką sudaro „Hesburger“, „McDonald‘s“ ir „Čili“ – kiekvieną iš jų kaip savo mėgstamiausią restoraną įvardijo panaši respondentų dalis – nuo 15 iki 18 proc. Latvijoje ir Estijoje daugiausia respondentų kaip mėgstamiausią nurodė „Hesburger” tinklą.

Vis daugiau domisi maisto sudėtimi

„Dirbdami visose Baltijos šalyse, galime įvertinti šių rinkų panašumus bei skirtumus, o taip pat – naujas tendencijas. Matome, kad Lietuvos gyventojai pastaruoju metu ėmė gerokai aktyviau domėtis informacija, iš kokių ingredientų pagaminti patiekalai, jiems rūpi, kad žaliavos būtų kokybiškos. Taigi, mūsų strategija rinktis aukščiausios kokybės žaliavas, kiek įmanoma daugiau žaliavų pirkti iš vietinių tiekėjų, taip pat prisideda prie mūsų verslo sėkmės“, - pastebi I. Salmela.

Tyrimo duomenimis, Lietuvoje per metus ženkliai padaugėjo gyventojų, kurie rinkdamiesi greitojo maisto restoraną, domisi informacija apie maisto sudėtį – tai svarbu 55 proc. respondentų. Palyginti su 2015 m., šis rodiklis išaugo net 8 procentiniais punktais.

Patraukli vieta šeimoms

„Dar viena įdomi tendencija, kurią matome ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje – per metus gerokai išaugusi specialių pasiūlymų vaikams svarba. Pastebime ir tai, kad lietuviai gerokai dažniau negu kaimynai greitojo maisto restoranus renkasi norėdami pavalgyti kartu su šeima ar praleisti laiką su draugais. Taigi, siūlydami didelę produktų įvairovę ir vaikams draugišką aplinką, esame patraukli vieta šeimoms ir draugų susitikimams”, - sakė I.Salmela.

Apklausos duomenimis, restoranų pasiūlymai vaikams yra aktualūs 55 proc. lietuvių ir net 60 proc. latvių. Pernai šį kriterijų kaip svarbų buvo nurodę gerokai mažiau – 47 proc. lietuvių ir 49 proc. latvių. Estai šį kriterijų vertina mažiausiai tarp Baltijos šalių – tik 37 proc. nurodė, kad jiems tai yra aktualu.

„Hesburger“ užsakymu 2016 m. lapkritį atlikto reprezentatyvaus tyrimo metu elektroninės apklausos būdu apklausti 15-49 metų amžiaus Lietuvos, Latvijos ir Estijos gyventojai. Visose trijose šalyse apklausta po 1000 respondentų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Bernardas

Bernardas portretas
Nesveiko maisto pirkimo tempai buv. socialistinio lagerio šalyse auga greičiau negu Vakaruose. Čia daugiau nusižudo, daugiau žūsta avarijose. Tik Rytų Europa, Azija lenkia
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių