- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Vienas esminių aspektų, kurį reikia įvertinti svarstant, kokiais kanalais efektyviai pasiekti tikslinį pirkėją, – verslo modelis. B2B (verslas verslui) įmonėms veiksmingiausi skaitmeninės rinkodaros kanalai dažnai skiriasi nuo B2C (verslas vartotojui) kanalų. Kodėl? Dėl unikalios srities auditorijos, kitokio (ir dažnai ilgesnio) pardavimo ciklo ir pirkimo sprendimų pobūdžio. B2B sandoriams paprastai reikia daugiau pastangų kuriant pasitikėjimą, kurio reikia didesnėms ar ilgalaikėms investicijoms. Štai keletas veiksmingiausių skaitmeninės rinkodaros kanalų, kuriais B2B įmonės gali komunikuoti su savo tiksline auditorija ir žengti žingsnius pardavimų link.
Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO)
Apskritai, turinio rinkodara yra labai svarbi B2B įmonėms. Ji apima vertingo, aktualaus ir nuoseklaus turinio kūrimą ir platinimą įvairiais kanalais, siekiant pritraukti ir išlaikyti aiškiai apibrėžtą auditoriją. Tai gali būti tinklaraščiai, atvejų analizės, internetiniai seminarai, padedantys edukuoti pirkėją ir pamažu keliauti pardavimų link. Veiksminga turinio rinkodara įtvirtina įmonę kaip rinkos lyderę, padeda didinti žinomumą ir potencialių klientų pasitikėjimą.
Tam, kad šis turinys, kurio didelė dalis talpinama interneto svetainėse, būtų randamas interneto platybėse, būtina pagalvoti apie interneto svetainės optimizavimą paieškos sistemoms (SEO). Dauguma B2B pirkimo procesų prasideda būtent nuo paieškos sistemų. Bene žinomiausia jų – „Google“.
Svetainės ir turinio optimizavimas pagal paieškos sistemos rekomendacijas ir atliktą SEO auditą bei tyrimus (raktažodžių, konkurentų ir pan.) gali padėti jums užimti aukštesnę vietą paieškos sistemų rezultatuose. Kaip galima įsivaizduoti, tai gana daug apimantis procesas, tad neretai ambicingi B2B verslai pasitelkia profesionalų pagalbą.
Profesionalios SEO paslaugos Kaune, Vilniuje, Klaipėdoje ir kituose miestuose – teikiamos skirtingų skaitmeninės rinkodaros agentūrų komandų ir pavienių specialistų. Čia labai svarbu įvertinti projekto dydį ir jo įgyvendinimui reikalingas žinias bei specialistus (SEO specialistai, strategai, turinio kūrėjai, sklaidos specialistai ir kt.).
„LinkedIn“ – socialinis tinklas, idealus B2B verslo atstovams
„LinkedIn“ yra vienas pagrindinių socialinių tinklų B2B atstovams. Ši platforma idealiai tinka prekių ženklo žinomumui didinti, pritraukti potencialiems klientams ir didinti savo lyderystę rinkoje. Įmonės „LinkedIn“ verslo ir, labai svarbu, darbuotojų paskyrose gali dalintis aktualiu turiniu, dalyvauti diskusijose ir pan. Tai puiki vieta stiprinti įvaizdį, didinti žinomumą ir pažinčių ratą.
Mokama reklama paieškos sistemose ir soc. tinkluose
Mokama reklama – veiksmingas būdas B2B įmonėms greitai tapti matomoms paieškos rezultatų paieškos sistemoje, tiksliniuose soc. tinkluose. Tai ypač naudinga, kai per tokias platformas kaip, pavyzdžiui, „Google Ads“ ir „LinkedIn Ads“, galima orientuotis į konkrečias rinkas, įmonių dydį, lokacijas ir pan. PPC kampanijos gali būti pritaikytos taip, kad nukreiptų lankytojų srautą į konkrečius nukreipimo puslapius.
Elektroninio pašto rinkodara
Nepaisant to, kad elektroninio pašto rinkodara yra viena seniausių internetinės rinkodaros strategijų, ji išlieka labai veiksminga B2B komunikacijos atžvilgiu. Ji puikiai tinka potencialių klientų ugdymui, asmeniškai pritaikyto turinio teikimui ir išlikimui potencialių klientų ir klientų akiratyje. Tai puikus būdas dalintis informacija, ypač turint omenyje, kad B2B pardavimų procesas kur kas ilgesnis, o sprendimai labai retai priimami spontaniškai. Elektroninio pašto sąrašo segmentavimas ir turinio pritaikymas atsižvelgiant į pirkėjo kelionės etapą gali gerokai pagerinti įsitraukimo ir konversijų rodiklius.
Turite B2B verslą? Galvodami apie komunikacijos su tiksline auditorija kanalus remkitės ne spėjimais, o tiksliais duomenimis. Atminkite, kad kiekviena žinutė turi turėti aiškų tikslą, susijusį su ilgalaikės komunikacijos tikslais. Ir būtinai testuokite rezultatus skirtingose platformose.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Teisme – 7 mln. eurų „Icor“ ieškinys Vyriausybės ginčo su „Veolia“ advokatams
Teismas toliau iš esmės nagrinės koncerno „Icor“ ieškinį, kuriuo jis iš buvusio Energetikos ministerijos kanclerio ir jos samdytų trijų advokatų reikalauja atlyginti beveik 7,3 mln. eurų vertės reputacinę žalą ir nuo...
-
Sveikatos įstaigas piktina Ligonių kasų nenoras apmokėti visų brangių tyrimų paslaugas2
Ligonių kasų noras pakeisti brangių tyrimų ir procedūrų apmokėjimą pakenks ir gydymo įstaigoms, ir gyventojams, sako sveikatos priežiūros įstaigų atstovai. ...
-
Gebėjimas pasakyti „ne“: kokios apčiuopiamos naudos gaunate?1
Ar žinojote, kad kuo stipresnę kaltę jaučiate atsisakydami kam nors padėti, nors tuo metu iš tiesų negalite ar nespėjate, tuo stipriau esate emociškai priklausomi nuo kitų žmonių? Profesionali supervizorė Nomeda Jerochova įvardij...
-
Kariuomenei seifus teikusi rusiška įmonė „Eurosafe LT“ pripažinta nepatikima2
Lietuvos kariuomenei ir kitoms valstybės institucijoms seifus teikusi bendrovė „Eurosafe LT“ pripažinta nepatikima, jos įranga turės būti keičiama, antradienį pranešė tiriamosios žurnalistikos centras „Siena“. ...
-
Vilniaus geležinkelio stotyje įrengta VIP salė2
Keleivių vežimo geležinkeliais bendrovė „LTG Link“ Vilniaus geležinkelio stotyje įrengė vadinamąją VIP salę. Vienu metu ja galės naudotis apie 30 pirmos klasės keleivių, antradienį pranešė bendrovė. ...
-
VšĮ „Kauno teniso mokykla“ įgyvendina projektą1
VšĮ „Kauno teniso mokykla“ įgyvendina bendrai finansuojamą valstybės biudžeto lėšomis, kurias administruoja Nacionalinė sporto agentūra prie Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos, projektą &bdquo...
-
Oficialus „Apple“ salonas „Smart Master“ persikelia: dabar veiks dar patogesnėje Vilniaus vietoje
Išskirtinis įgaliotas „Apple“ servisas ir salonas „Smart Master“ persikelia į naują vietą, siekiant dar labiau pagerinti klientų patirtį. Išmaniųjų įrenginių priežiūros centras čia toliau teiks „Apple&ld...
-
„Citus“ ekspertai apie butą su terasa mieste: kaip sukurti asmeninę oazę ir padidinti būsto vertę
Vilniaus būsto rinkoje terasiniai butai yra retenybė, sudaranti vos apie 2 proc. visos butų pasiūlos. Šiuo metu iš bendros 4 850 butų pasiūlos sostinėje yra tik apie 100 terasinių butų. Vidutinė terasinio buto kvadratinio metro kaina si...
-
„Vikonda grupės“ įmonė UAB „Vikeda“ pirmieji iš Lietuvos gamins ir eksportuos ledus į Japoniją2
UAB „Vikeda“, gaminanti DADU prekės ženklo ledus, pasirašė strateginę sutartį su Japonijos pieno produktų gamybos įmone „Takanashi Group“. Šis susitarimas reiškia, kad „Vikeda“ tapo pirmąja...
-
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Populiariausia šalies loterija „Teleloto“ pradeda šventinius žaidimus ir kviečia varžytis dėl įspūdingų prizų. Per šias šventes į Lietuvos gatves išriedės 25 nauji „Audi“ visureigiai. Taip pa...